MisterJenzzz
Legacy Member
Hey,
Men situatie even schetsen.
Ik ben nu bezig met zelfstudie ASO economie-wiskunde. Ik heb in maart-april examens bij de examencommissie hierover.
Studies vlotten goed, wel nog wat moeilijkheden bij wiskunde, geschiedenis, chemie en bio.. Nuja, ik doe mijn uiterste best en de eindsprint naar die examens toe is begonnen.
Ik ben nu wel met wat zware examens begonnen in vergelijking met mijn studieloopbaan. Deze zal ik hieronder eens schetsen.
- 1ste middelbaar: 1ste trimister Moderne, 2de en 3de Handel TSO
- 2de middelbaar: Handel TSO
- 3de middelbaar: Bouw TSO
- 4de middelbaar: Hotel TSO
- 5de middelbaar: 2 maand Hotel Tso, 4 maand Bouw leercontract en daarna 6 maand Brom- en motorfietstechnieken leercontract.
Dan tot het besef gekomen dat ik 'ferm mijn voeten aan mijn studies heb geveegt :doh:' en zodoende begonnen met thuisonderwijs ASO Economie-Wiskunde.
Dus daarmee heb ik wel een serieuze studieachterstand opgelopen. Terwijl ik eigenlijk niet dom ben ^^...
Nu is mijn bedoeling om volgend jaar Hoger Onderwijs: Bedrijfsmanagement: Rechtspraktijk te doen.
Nu vroeg ik mij af (examens doe ik zowieso nog zeker uit, je weet nooit dat ik er door ben). Of ik enig nadeel in mijn verdere carriere heb als ik geen diploma secundair onderwijs heb. Maar dus wel aan die studies zou kunnen beginnen doormiddel van een toelatingsproef?
Gelieve jullie bij de vraag te houden, ik hoef geen reacties van dat ik vroeger dom ben geweest door zo te zakken of dergelijke. Wat gebeurt is, is gebeurt. Soms lag het ook niet allemaal aan mezelf.
Alvast bedankt voor jullie reacties!
MisterJenzzz
Men situatie even schetsen.
Ik ben nu bezig met zelfstudie ASO economie-wiskunde. Ik heb in maart-april examens bij de examencommissie hierover.
Studies vlotten goed, wel nog wat moeilijkheden bij wiskunde, geschiedenis, chemie en bio.. Nuja, ik doe mijn uiterste best en de eindsprint naar die examens toe is begonnen.
Ik ben nu wel met wat zware examens begonnen in vergelijking met mijn studieloopbaan. Deze zal ik hieronder eens schetsen.
- 1ste middelbaar: 1ste trimister Moderne, 2de en 3de Handel TSO
- 2de middelbaar: Handel TSO
- 3de middelbaar: Bouw TSO
- 4de middelbaar: Hotel TSO
- 5de middelbaar: 2 maand Hotel Tso, 4 maand Bouw leercontract en daarna 6 maand Brom- en motorfietstechnieken leercontract.
Dan tot het besef gekomen dat ik 'ferm mijn voeten aan mijn studies heb geveegt :doh:' en zodoende begonnen met thuisonderwijs ASO Economie-Wiskunde.
Dus daarmee heb ik wel een serieuze studieachterstand opgelopen. Terwijl ik eigenlijk niet dom ben ^^...
Nu is mijn bedoeling om volgend jaar Hoger Onderwijs: Bedrijfsmanagement: Rechtspraktijk te doen.
Nu vroeg ik mij af (examens doe ik zowieso nog zeker uit, je weet nooit dat ik er door ben). Of ik enig nadeel in mijn verdere carriere heb als ik geen diploma secundair onderwijs heb. Maar dus wel aan die studies zou kunnen beginnen doormiddel van een toelatingsproef?
Gelieve jullie bij de vraag te houden, ik hoef geen reacties van dat ik vroeger dom ben geweest door zo te zakken of dergelijke. Wat gebeurt is, is gebeurt. Soms lag het ook niet allemaal aan mezelf.
Alvast bedankt voor jullie reacties!
MisterJenzzz

:
(heb het bij deze ook aangepast)
(om maar vb te geven) (ik wil ook geen afbreuk doen aan de moeilijkheid natuurlijk)