Ikkina
Legacy Member
Hallo,
Momenteel zit ik in het eerste jaar Professionele bachelor: Lerarenopleiding (lager onderwijs). Mijn huidige richting doe ik enorm graag en ben tot nu toe vlotjes op alle vakken geslaagd. Maar ik heb vaak het gevoel dat een hoger niveau me ook gelukt zou zijn, dit zit me enorm dwars.
Ik heb ontdekt dat ik, na het afstuderen binnen mijn huidige richting, nog een schakelprogramma kan volgen in de Pedagogische Wetenschappen. Dat betekent dat ik dan nog 3 jaar moet bijdoen om een masterdiploma te behalen.
Mijn huidige studierichting heeft mij enorm lui gemaakt. Iedere cursus bevat hier maximaal 80 pagina's. Doorheen het jaar heb ik wel veel taken, maar beginnen met studeren net de dag voor je examen is voldoende om een 15/20 te halen.
Ik heb gehoord dat een schakelprogramma vrij pittig is. Aangezien ik het niet meer gewoon ben om grote hoeveelheden te studeren, ben ik bang dat ik dat dan niet ga aankunnen.
Zou het hier misschien een betere keuze zijn om volgend jaar gewoon in de 1ste bachelor Pedagogische wetenschappen te starten? Of is het beter dat ik mijn huidige richting afmaak en dan een schakelprogramma volg?
Momenteel zit ik in het eerste jaar Professionele bachelor: Lerarenopleiding (lager onderwijs). Mijn huidige richting doe ik enorm graag en ben tot nu toe vlotjes op alle vakken geslaagd. Maar ik heb vaak het gevoel dat een hoger niveau me ook gelukt zou zijn, dit zit me enorm dwars.
Ik heb ontdekt dat ik, na het afstuderen binnen mijn huidige richting, nog een schakelprogramma kan volgen in de Pedagogische Wetenschappen. Dat betekent dat ik dan nog 3 jaar moet bijdoen om een masterdiploma te behalen.
Mijn huidige studierichting heeft mij enorm lui gemaakt. Iedere cursus bevat hier maximaal 80 pagina's. Doorheen het jaar heb ik wel veel taken, maar beginnen met studeren net de dag voor je examen is voldoende om een 15/20 te halen.
Ik heb gehoord dat een schakelprogramma vrij pittig is. Aangezien ik het niet meer gewoon ben om grote hoeveelheden te studeren, ben ik bang dat ik dat dan niet ga aankunnen.
Zou het hier misschien een betere keuze zijn om volgend jaar gewoon in de 1ste bachelor Pedagogische wetenschappen te starten? Of is het beter dat ik mijn huidige richting afmaak en dan een schakelprogramma volg?
. Lager onderwijs is duidelijk veel te makkelijk voor u