Archief - Salarisverwachting?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sp66d D6mon

Legacy Member
Vandaag heb ik telefoon gekregen voor morgen op sollicitatiegesprek te komen. Hierbij heb ik ook de opdracht gekregen een inlichtingenblad in te vullen. Nu moet ik een verwacht salaris aangeven, maar heb totaal geen idee wat in te vullen.

Het is een job als laborant in een Amerikaans biotech bedrijf, voor de vaste late shift van 13.00 tot 22.00 óf de vaste nachtshift van 22.00 tot 7.00. Hiervoor komen zowel bachelors als masters in aanmerking (ben zelf master, zonder werkervaring).

Iemand enig idee wat deze functie zou moeten schuiven?

Alvast bedankt!

Hiapoe

Legacy Member
eerste job? schoolverlater?

Ik zou zeggen... hmmm gesteld:
- avond/nachtshift
- master diploma
- eerste job
- bediendencontract

Te vragen:
- 2300 a 2500 bruto.
- avond/nachtshiftpremie 3 a 400 euro bruto extra
- groepsverzekering
- hospitalisatieverzekering
- maaltijdcheques
- kilometervergoeding / trein abo

Zoiets... maar dat is op basis van de weinige info die ik hier heb natuurlijk :)

Succes ermee

Sp66d D6mon

Legacy Member
Bedankt Hiapoe!

Het zou inderdaad mijn eerste job zijn als schoolverlater.

Meer suggesties zijn zeker welkom.

Muscleduck

Legacy Member
2900 bruto voor een vaste nacht als bachelor of master is te laag imo.
Alhoewel, ik zit zelf in de chemie. Ik ken de lonen niet in de biotech industrie.

jawadde001

Legacy Member
Muscleduck zei:
2900 bruto voor een vaste nacht als bachelor of master is te laag imo.
Alhoewel, ik zit zelf in de chemie. Ik ken de lonen niet in de biotech industrie.

Bwa, bij mijn weten krijg je meestal (maar) een premie van 20% voor nachtwerk. Waarschijnlijk zal hij betaald worden als bachelor. Dus ik vermoed een vast loon van 2300 bruto + 20% nachtpremie = 2.800€ (plus extra-legale voordelen uiteraard).

Muscleduck

Legacy Member
Hmm ja. 'k Had er ook niet aan gedacht dat een bachelor normaal wat lager begint. Ik ben zelf arbeider.

DBK

Legacy Member
Ik zou veel meer vragen voor een vaste nacht. Bij ons is de nacht 35.5% in de week, op zaterdag 85.5% en op zondag zelfs 135.5%

Chieftain

Legacy Member
DBK zei:
Ik zou veel meer vragen voor een vaste nacht. Bij ons is de nacht 35.5% in de week, op zaterdag 85.5% en op zondag zelfs 135.5%

Met andere woorden 35,5% voor nachtwerk, ongeacht of het week of weekend is. Zaterdag is 50% en zondag 100%, dus 85,5% en 135,5%.

Bunecarera

Legacy Member
2800€ als schoolverlater met 0 ervaring plus nog eens extralegale voordelen??

Denk niet dat je nog veel meer kan gaan eisen. Nachten of niet.

jawadde001

Legacy Member
Bunecarera zei:
2800€ als schoolverlater met 0 ervaring plus nog eens extralegale voordelen??

Denk niet dat je nog veel meer kan gaan eisen. Nachten of niet.

Een volledige maand in de nacht staan, levert toch al vlug een 400tal euro extra op (en waarschijnlijk een pak meer).

Gray

Legacy Member
Muscleduck zei:
2900 bruto voor een vaste nacht als bachelor of master is te laag imo.
Alhoewel, ik zit zelf in de chemie. Ik ken de lonen niet in de biotech industrie.

In de chemie misschien...

Hiapoe zit er dichter bij imo.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan