Europa
Legacy Member
Hallo allemaal,
ik begin straks aan mijn derde jaar TI en ik ben momenteel 3 talen machtig. Ik zou gedurende dit jaar naast mijn studies nog een vierde taal willen aanleren namelijk russisch. Ik zou dat liefst van al te Kortrijk doen. Ik nam al een kijkje bij syntra west (is niet ver van mijn school) maar deze bieden slechts 12 lessen aan. Liefst zou ik tweemaal per week les willen hebben gedurende een hele schooljaar (of zelfs een cursus die meerdere jaren duurt is ook fijn).
Hier had ik graag dus enkele tips gekregen, alvast bedankt!
ik begin straks aan mijn derde jaar TI en ik ben momenteel 3 talen machtig. Ik zou gedurende dit jaar naast mijn studies nog een vierde taal willen aanleren namelijk russisch. Ik zou dat liefst van al te Kortrijk doen. Ik nam al een kijkje bij syntra west (is niet ver van mijn school) maar deze bieden slechts 12 lessen aan. Liefst zou ik tweemaal per week les willen hebben gedurende een hele schooljaar (of zelfs een cursus die meerdere jaren duurt is ook fijn).
Hier had ik graag dus enkele tips gekregen, alvast bedankt!
Succes alvast!