sempermagis
Legacy Member
Hallo,
ik denk er ernstig over na om rechten te studeren aan de UGent en zit momenteel nog in mijn 6de jaar Grieks-Latijn.
Volgens mij heb ik er wel talent voor en aangezien ik Grieks-Latijn doe, ben ik het wel al gewend om veel vanbuiten te leren
maar... ik ben niet het meest extraverte type en heb ongelooflijk veel stress als ik moet spreken, dus ik vroeg me af of iemand me eens wat info zou kunnen geven over de praktische oefeningen i.v.m. de welsprekendheid enz?
ik denk er ernstig over na om rechten te studeren aan de UGent en zit momenteel nog in mijn 6de jaar Grieks-Latijn.
Volgens mij heb ik er wel talent voor en aangezien ik Grieks-Latijn doe, ben ik het wel al gewend om veel vanbuiten te leren

maar... ik ben niet het meest extraverte type en heb ongelooflijk veel stress als ik moet spreken, dus ik vroeg me af of iemand me eens wat info zou kunnen geven over de praktische oefeningen i.v.m. de welsprekendheid enz?

