antstudent
Legacy Member
Heey
Ik ben afgestudeerd aan het 6de jaar Handel (TSO) en ik heb me ingeschreven in mijn eerste jaar rechten. Ik wil er absoluut voor gaan en ik weet dat ik er heel hard voor moet werken en dat schrikt me helemaal niet af. Het is immers mijn droom. Toch zou ik jullie om jullie mening willen vragen. Is het volgens jullie mogelijk om te slagen in rechten met een TSO opleiding? Kennen jullie mensen die erin zijn geslaagd? Hebben jullie studietips voor me?
Ik ben afgestudeerd aan het 6de jaar Handel (TSO) en ik heb me ingeschreven in mijn eerste jaar rechten. Ik wil er absoluut voor gaan en ik weet dat ik er heel hard voor moet werken en dat schrikt me helemaal niet af. Het is immers mijn droom. Toch zou ik jullie om jullie mening willen vragen. Is het volgens jullie mogelijk om te slagen in rechten met een TSO opleiding? Kennen jullie mensen die erin zijn geslaagd? Hebben jullie studietips voor me?
