Archief - Programmeur Android apps zoekt werk

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pjken007

Legacy Member
poldeleeuw zei:
Hoe groot is je scherm wel? :-p Ik heb nu mijn afbeelding gezet op 2000*1500. Dit moet normaal voor de meeste monitors voldoende zijn.
Is een 22" :)

jack|herrer

Legacy Member
Enjoy the weather with this wonderfull app!

With this app you can know the weather in Europe everywhere you are at any time. Watch the radars, satellite images, lightning maps and more...

This app is the perfect match for every person who enjoys the weather or every person who is a lot outside or traveling.

Misschien ook eens iets aan uw engels doen? De haren van mijn Engelse collega's gaan hiervan rechtop staan

poldeleeuw

Legacy Member
Ik sta open voor verbeteringen. Dus schiet maar raak zodat ik in volgende updates de app kan verbeteren.

MrKend54l

Legacy Member
poldeleeuw zei:
Mijn eerste app staat een weekje op de Google play store. Mobile weather is de naam en het gaat dan ook vanzelfsprekend over het weer. Je kan er de actuele weerkaarten in Europa raadplegen, de satellietbeelden, radarbeelden en meer.

Dit is de link: https://play.google.com/store/apps/details?id=be.weaterApp.weatherwatch

Ik hoor graag wat jullie ervan vinden. Het is wel mijn eerste app dus niet te streng aub :-p.

No offence maar dit kun je toch niet menen?

MrKend54l

Legacy Member
poldeleeuw zei:
Wat kan ik niet menen?

- enkel landscape modus beschikbaar
- je linkt gewoon informatie van andere sites naar uw app
- naar uitzicht is het zeker geen vetpot.
- ik heb het 10minuten gebruikt en 2 crashes gehad.

poldeleeuw

Legacy Member
Bij wat heb je dan precies crashes gehad? Ik werk eraan om voor smartphones te gaan voor landscape modus en voor tablets portrait modus. Hoe zou je liever het uizicht zien?

Ik vraag dit omdat het mijn eerste app is en ik moet toch van ergens reacties krijgen ter verbetering voor volgende updates.

Yuut

Legacy Member
Uw approach is een beetje verkeerd, ge moet eerst een paar apps bouwen die dan u voorbeeld worden van "kijk, dees kan ik en ge moogt zo'n dingen verwachten als ge mij u geld geeft"

ni "ik wil geld verdienen, ik kan het wel een beetje maar moe nog beter worden; ik ga eens ff een programmake schrijven om da aan te tonen"

2 verschillende dingen imho

Ge moet ni alles al kunnen .. dat is net het voordeel van IT'ers: daje veel kunt leren op u werk zelf. Maar als freelancers moede toch een concreet portfolio hebben da aantoont daje echt wel u ding kunt.

Hoeveel apps heb je nu al gemaakt buiten mobile weather?

poldeleeuw

Legacy Member
dat is mijn eerste app. Je hebt natuurlijk wel een punt dat ik eerst een portfolio moet hebben. Maar de opleiding van Android is net achter de rug. vanaf augustus start IOS. Daarna een stage bij een bedrijf.

Carrion

Legacy Member
Neem aub ne designer in dienst of wat dan ook, want ik begon spontaan te wenen van de interface screenshots.

Chaoz

Legacy Member
Standaard zijn apps in portrait en meeste games in landscape. Als ge nu maar één modus wilt supporten, kies dan liever voor portrait ipv landscape - dit geeft een betere indruk omdat scrollen daar natuurlijker lijkt. Description kan inderdaad ook beter, dit is flenglish :).

Als ik van u was zou ik wel kiezen voor ofwel Android, ofwel iOS - zeker in het begin. Ge zegt dat ge niet zoveel ervaring hebt, dus kies de OS die ge het aangenaamste vindt.

nameless

Legacy Member
Vooral de eerste screenshot schrikt me af en enkel landscape is ook maar een vreemde keuze.

SharkyXTS

Legacy Member
Een portfolio met één zeer goed uitgewerkte app is trouwens beter dan eentje met vijf crappy ones :). Uw code open source maken is trouwens ook een aanrader als je bij een deftige software-bedrijf gaat solliciteren.

Chilliewillie88

Legacy Member
en zorg ervoor dat het er al gewoon niet bagger uit ziet om te beginnen. Een app die er bagger uit ziet wordt door 90% van de mensen al niet meer bekeken, dan mag deze nog zo goed werken.

MrKend54l

Legacy Member
poldeleeuw zei:
Bij wat heb je dan precies crashes gehad? Ik werk eraan om voor smartphones te gaan voor landscape modus en voor tablets portrait modus. Hoe zou je liever het uizicht zien?

Ik vraag dit omdat het mijn eerste app is en ik moet toch van ergens reacties krijgen ter verbetering voor volgende updates.

Gewoon random eigenlijk. En uitzicht is gewoon niet mooi daar moeten we eerlijk in zijn. Je bent niet echt artistiek en dat is niet erg maar je moet dan iemand zoeken die dat wel is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan