ConChuros
Legacy Member
Goedendag allemaal
Ik heb hier al eens eerder een post gemaakt over de richting EMA in de OM-tak.
Nu ben ik redelijk slecht in Frans, ik heb moeite met dit bij te houden, en alle regels te snappen en laat staan vertalingen te maken omdat ik de logica er niet van inzie.
Nu is mijn vraag wat is volgens jullie de beste manier, om mijn Franse taalvaardigheid op te krikken. Het volgen van bijlessen Frans wil ik wel doen, maar is dit het ook waard, qua geld en wat men geeft?
Al jullie ideeën zijn welkom
Mijn andere talen zijn niet zo een probleem en deze gaat toch wel redelijk
Ik hoop dat jullie reageren en alvast bedankt!
Ik heb hier al eens eerder een post gemaakt over de richting EMA in de OM-tak.
Nu ben ik redelijk slecht in Frans, ik heb moeite met dit bij te houden, en alle regels te snappen en laat staan vertalingen te maken omdat ik de logica er niet van inzie.
Nu is mijn vraag wat is volgens jullie de beste manier, om mijn Franse taalvaardigheid op te krikken. Het volgen van bijlessen Frans wil ik wel doen, maar is dit het ook waard, qua geld en wat men geeft?
Al jullie ideeën zijn welkom
Mijn andere talen zijn niet zo een probleem en deze gaat toch wel redelijk

Ik hoop dat jullie reageren en alvast bedankt!




moesten er mensen denken dat ik in het middelbaar nog moest zitten