BananaExtreme
Legacy Member
Hallo,
Ik zou dit heel graag volgen heeft iemand dit hier nog gedaan en is er tevreden van en rap werk gevonden. Vind dat het redelijk goed verdiend en zou het ook wel graag doen.
Zijn deze lessen eigenlijk moeilijk universiteit niveau of word het allemaal zeer traag uitgelegd en goed ?
Ik heb mijn 1ste en 2 de graad kan ik dan deze opleiding volgen ?
Graag meer info
Groeten
Ik zou dit heel graag volgen heeft iemand dit hier nog gedaan en is er tevreden van en rap werk gevonden. Vind dat het redelijk goed verdiend en zou het ook wel graag doen.
Zijn deze lessen eigenlijk moeilijk universiteit niveau of word het allemaal zeer traag uitgelegd en goed ?
Ik heb mijn 1ste en 2 de graad kan ik dan deze opleiding volgen ?
Graag meer info

Groeten
