Breeke
Legacy Member
Hallo mensen,
Ik heb een vraagje voor de pendelaars, vooral de studenten naar Leuven. Het zit zo: ik ga niet op kot, ik mag dit niet maar zelf weet ik ook dat ik dit niet wil. Ik ben helemaal niet zo voor feestjes en uitgaan, en eenmaal daar zou ik me alleen maar laten meeslepen terwijl ik eigenlijk gewoon alleen voor de richting wil gaan. Later zou ik graag iets in de journalistiek/taalrichting gaan doen, en de bachelorrichting journalistiek wordt me afgeraden door iedereen en ik denk dat taalkunde ook echt meer iets voor mij is. Nu wil ik gaan pendelen, dit is een urr op en een uur af. Ik ben altijd al veel met mijn studies bezig geweest en ik wil hier echt voor gaan, het gaat klote zijn maar ik wil later geen spijt krijgen. Het uitgaan interesseert me ook niet, dus dat zal ik zeker niet missen.
Maar nu is mijn vraag: is dit mogelijk? Ik hoor wel dat toch een deel van de studenten pendelt, maar is dit ook mogelijk voor groepswerken en die zaken? Ook vraag ik me af of het gevaarlijk is aan het station van Leuven, zeker als je daar 's winters soms in het donker door op moet?
Dankjewel!
Ik heb een vraagje voor de pendelaars, vooral de studenten naar Leuven. Het zit zo: ik ga niet op kot, ik mag dit niet maar zelf weet ik ook dat ik dit niet wil. Ik ben helemaal niet zo voor feestjes en uitgaan, en eenmaal daar zou ik me alleen maar laten meeslepen terwijl ik eigenlijk gewoon alleen voor de richting wil gaan. Later zou ik graag iets in de journalistiek/taalrichting gaan doen, en de bachelorrichting journalistiek wordt me afgeraden door iedereen en ik denk dat taalkunde ook echt meer iets voor mij is. Nu wil ik gaan pendelen, dit is een urr op en een uur af. Ik ben altijd al veel met mijn studies bezig geweest en ik wil hier echt voor gaan, het gaat klote zijn maar ik wil later geen spijt krijgen. Het uitgaan interesseert me ook niet, dus dat zal ik zeker niet missen.
Maar nu is mijn vraag: is dit mogelijk? Ik hoor wel dat toch een deel van de studenten pendelt, maar is dit ook mogelijk voor groepswerken en die zaken? Ook vraag ik me af of het gevaarlijk is aan het station van Leuven, zeker als je daar 's winters soms in het donker door op moet?
Dankjewel!
.
Eerst een jaartje pendelen en dan zien we wel... 45 minuten trein + heen/terug naar station... Ach ja