harniq
Legacy Member
Niet dat ik ontevreden was van mijn loon op zich, maar met de huidige dieselprijzen en 1000km per week trok ik het niet meer. De druppel was echt het frontpagebericht op standaard.be over nieuwe dieselrecords. Dan maar stoute schoenen aangetrokken en gaan aankloppen bij de big chief. Vijf minuten later was het beklonken. Resultaat, een opslag die ik nog altijd niet kan geloven. Per 1 september krijg ik het loon dat ik binnen vijf jaar ergens hoopte te gaan verdienen.



