heb ik gevolgd, ook aan syntrawest. Het is wel maar een basisopleiding, daar krijg je een attest voor, wil je iets vinden van werk ga je wel nog een bijkomende opleiding moeten volgen om je te specialiseren.. Ik heb dan nog 2j elektronica gevolgd, maar je kan alle richtingen uit: koeltechnieken, industriële elektriciteit,..