Crookers
Legacy Member
Hallo allemaal,
Zal even kort mijn situatie schetsen. Heb 2 jaar accountancy-fiscaliteit gedaan maar deze studies helaas niet afgemaakt. Te weinig motivatie en verkeerde vrienden etc... Ik heb een diploma secundair onderwijs Handel. Momenteel werk ik als hulptechnieker bij een bedrijf op interimbasis. Ik ben er via mijn neef binnengeraakt en heb ook geen achtergrond.
Toch wil ik graag een stap vooruit in men leven en mijn studies als boekhouder afmaken. Het probleem is dat ik niet goed weet hoe. Ik heb namelijk onregelmatige uren en moet ook soms op hotel overnachten. Mijn ouders zijn contra full time verder studeren. Dus rest er me enkel avondonderwijs. Mijn vraag is hoe hoog een avondonderwijsdiploma boekhouder is aangeschreven bij de werkgever? Is dit gelijkwaardig aan een bachelordiploma? Heeft iemand ervaring met deze opleiding?
Mvg
Crookers
Zal even kort mijn situatie schetsen. Heb 2 jaar accountancy-fiscaliteit gedaan maar deze studies helaas niet afgemaakt. Te weinig motivatie en verkeerde vrienden etc... Ik heb een diploma secundair onderwijs Handel. Momenteel werk ik als hulptechnieker bij een bedrijf op interimbasis. Ik ben er via mijn neef binnengeraakt en heb ook geen achtergrond.
Toch wil ik graag een stap vooruit in men leven en mijn studies als boekhouder afmaken. Het probleem is dat ik niet goed weet hoe. Ik heb namelijk onregelmatige uren en moet ook soms op hotel overnachten. Mijn ouders zijn contra full time verder studeren. Dus rest er me enkel avondonderwijs. Mijn vraag is hoe hoog een avondonderwijsdiploma boekhouder is aangeschreven bij de werkgever? Is dit gelijkwaardig aan een bachelordiploma? Heeft iemand ervaring met deze opleiding?
Mvg
Crookers