Archief - Op zoek naar kot: advies?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stabby

Legacy Member
Ik wil dit jaar op kot gaan in Gent. Enig advies waarvoor ik zal moeten uitkijken? Ik weet ongeveer wat ik wil (lavabo op de kamer, moet niet perse bemeubeld zijn, max 350 euro all inclusive). Er moet ook wat vrije ruimte zijn voor een digitale piano, maar zoveel plaats neemt dat niet in.

Zijn er nog zaken die ik over het hoofd zie? Eventueel andere tips?

Alvast bedankt!

tom1

Legacy Member
Als ge nu nog moet zoeken, wees tevreden met wat ge nog vindt.

Matt.

Legacy Member
Er zijn nog kamers over in de homes als ge niets deftig meer vindt op de particuliere markt. (UGent)

NotoriousP

Legacy Member
Gij studeert toch al jaren? Kunt ge dit nu echt nog altijd niet zelf...

En er zijn immes nog genoeg koten. Ik moest een studio hebben, vrijdag een uurtje online liggen zoeken, 1 telefoontje, eventjes langs gaan en hupla geregeld.

stinky

Legacy Member
Der is nog genoeg te huur in Gent voor de moment. Maar natuurlijk staan veel van die dingen nog te huur voor een reden...

Stabby

Legacy Member
stinky zei:
Der is nog genoeg te huur in Gent voor de moment. Maar natuurlijk staan veel van die dingen nog te huur voor een reden...

Wat voor redenen kunnen dat dan zoal zijn als er op het eerste zicht niets verkeerd lijkt?

Stabby

Legacy Member
Kentisc zei:

Zijn er nog andere redenen? Op opkotingent.be staan er nog minstens 100 koten voor minder dan €350 all incl. Een deel daarvan zal ondertussen al verhuurd zijn en ik zal snel moeten zijn, maar moet nog wel lukken toch?

spyral

Legacy Member
Gewoon eens door Gent zelf op wandel gaan misschien? Genoeg koten met een bordje aan het raam nog, maar inderdaad wel met een reden meestal. Blij dat ik zelf niet op kot geweest ben, als ik zie in welke erbarmelijke omstandigheden sommige van mijn vrienden moeten leven in de week :D

Caelistas

Legacy Member
Ge had da vroeger moete doen ,nu gade de restjes mogen overlopen.

Ik ga nu naar antwerpen voor 2 jaar en kheb ne studio gevonden voor 400 euro/maand oppervlakte 40m2 alles derop en daaraan, kem zelfs een bad haha :p

das omdak in wilrijk zit en nie in antwerpe centrum, waar ge 2 keer meer betaald

NotoriousP

Legacy Member
Stabby zei:
Een deel daarvan zal ondertussen al verhuurd zijn en ik zal snel moeten zijn, maar moet nog wel lukken toch?

Contacteer hun dan direct dan weet je het, ipv hier te vragen of het gaat lukken...

Caelistas

Legacy Member
PROTIP: direc bellen naar de gsm (overdag tenminste), verdoet uwen tijd niet met mailkes.

Stabby

Legacy Member
Bedankt voor de tips! Morgen ga ik eens rondstappen in Gent en direct bellen (ook voor de online zoekertjes).

Anoniem07

Legacy Member
U eerste kot is altijd u slechste :p, na volgend jaar ga je beter weten wat en waar je iets wil

Stabby

Legacy Member
Klopt het dat er ook nog koten vrijkomen nadat de resultaten van 2de zit bekend zijn van studenten die stoppen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan