Nogchistallion
Legacy Member
Hello ladies (er zijn er weinig) and gentlemen. Mijn tante studeerde vroeger in unief en ze zei dat als je diploma voor hogeschool hebt gehaald, dat je nog maar 2 of 3 jaar op unief moet studeren voor een diploma unief. Het wordt ook niet zo moeilijk in unief omdat je wat kennis uit hogeschool hebt. Is dat waar?? Of moet je weer 6 jaar in unief studeren voor diploma, zelfs als je diploma voor hogeschool hebt?? Ik wil eigenlijk architect worden. Ik heb een hogeschool gevonden in Gent en dat is Sint-Lucas Hogeschool Architectuur. Als ik diploma voor heb, schakel ik mezelf dan direct naar 4de jaar in unief? Zodat ik nog 1 of 2 jaar moet studeren zodat ik een diploma voor unief heb en dat ik een burgerlijk architect kan worden??? Man in België heb je zoveeel keuzes
Love it!
Love it!
.

