DaTa
Legacy Member
Ik zit nu in het 5de jaar wetenschappen-wiskunde, maar ik heb wat problemen met m'n wiskunde. Het maken van m'n oefeningen en taken lukt altijd goed maar op de toetsen wilt het me gewoonweg niet lukken. Ik merk ook dat ik meer moeite moet doen als de voorbije jaren om bepaalde onderdelen te snappen.
Daarbij komt het feit dan nog dat m'n broer enorm goed in wiskunde was en ik nu net dezelfde leerkracht heb als hij toen. De prestatiedruk is dus redelijk groot. Met de andere vakken heb ik geen problemen, alleen met wiskunde zit ik wat vast. M'n ouders hadden al voorgesteld om van richting te veranderen, maar dan zit ik met het gedacht dat ik later spijt ga hebben dat ik veranderd ben. Ik zit dus met de vraag of ik al dan niet van richting zou veranderen, schrapt dit al veel van m'n mogelijkheden voor de toekomst of niet?
Daarbij komt het feit dan nog dat m'n broer enorm goed in wiskunde was en ik nu net dezelfde leerkracht heb als hij toen. De prestatiedruk is dus redelijk groot. Met de andere vakken heb ik geen problemen, alleen met wiskunde zit ik wat vast. M'n ouders hadden al voorgesteld om van richting te veranderen, maar dan zit ik met het gedacht dat ik later spijt ga hebben dat ik veranderd ben. Ik zit dus met de vraag of ik al dan niet van richting zou veranderen, schrapt dit al veel van m'n mogelijkheden voor de toekomst of niet?
.
.