hel22
Legacy Member
Ik ben wegens omstandigheden uit school gestapt na het 4e middelbaar.
Ik ben nu 34 jaar en zou toch wel mijn secundaire diploma willen halen.
Sinds ik al zo lang uit het onderwijs ben, zou ik het beste voor BSO kantoor gaan?
tot nu toe was ik een stay at home mom, maar ik denk er wel over om terug te gaan studeren. Eerste stap is dus eerst mijn secundaire diploma.
Wat denken jullie?
Ik ben nu 34 jaar en zou toch wel mijn secundaire diploma willen halen.
Sinds ik al zo lang uit het onderwijs ben, zou ik het beste voor BSO kantoor gaan?
tot nu toe was ik een stay at home mom, maar ik denk er wel over om terug te gaan studeren. Eerste stap is dus eerst mijn secundaire diploma.
Wat denken jullie?