Archief - Microsoft Intelligent Application Gateway

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

awaces

Legacy Member
Kan iemand dit stukje aanpassen en/of verbeteren.
Ik keek wat rond maar geraak er maar moeilijk uit hoe ik alles moet verwoorden en of alles wel klopt.

1.6.1 Wat is IAG

IAG is Biedt externe toegang tot applicaties, netwerken en interne middelen van diverse opdrachtgevers.
Er kan toegang tot meerdere interne applicaties gemaakt worden door middel van één enkel IAG portal, of één enkele webtoepassing.

1.6.2. Doel van IAG

Het doel van IAG is om potentieel kwaadaardig verkeer te identificeren en te blokkeren.

1.6.3 Geschiedenis van IAG
De technologie die voor IAG gebruikt was is Air Gap.
Op 18 mei 2006 besliste microsoft dat ze zich gingen verwerven met 'whale communications'.
De verwerving gebeurde succesvol op 26 juli 2006.

1.6.4 Functies van IAG (moet ik nog vertalen) :woohoo:
1. Comprehensive pre-authentication and single sign-on
2. Application-specific data protection
3. Block specific functions or areas within applications based on endpoint profile
4. Endpoint security verification
5. Client-side cache and session clean-up (Attachment Wiper)
6. Multiple policy-based portal configurations with link translation
7. Flexible and customizable portal experience with automated application launch
8. Native SharePoint services support

[HoD]

Legacy Member
Kan je niet beter kijken naar UAG? Die is nu toch al een paar jaar uit.

Daarnaast is dit vrij summier en weten we ook niet wat de bedoeling is.

awaces

Legacy Member
[HoD];16355959 zei:
Kan je niet beter kijken naar UAG? Die is nu toch al een paar jaar uit.

Daarnaast is dit vrij summier en weten we ook niet wat de bedoeling is.

Het gaat om een GIP die over proxy servers gaat.
UAG komt er dus ook in voor .

Th1x4nG

Legacy Member
Scriptie aan het schrijven voor beleidsinformatica bij Lemahieu en Dedene? :D

Ironpole

Legacy Member
- De eerste zin klopt al niet. "IAG is Biedt externe (...)"
- Waarom zoveel ondertitels gebruiken als er maar één zin onder staat...
- Termen gebruiken die niet worden uitgelegd heeft geen zin (whale communications, heeft dat met harpoenen te maken ofzo?).
- Ik ben precies een samenvatting van een samenvatting aan het lezen. Er staat amper informatie in.

Erg zwak.

awaces

Legacy Member
Ironpole zei:
- De eerste zin klopt al niet. "IAG is Biedt externe (...)"
- Waarom zoveel ondertitels gebruiken als er maar één zin onder staat...
- Termen gebruiken die niet worden uitgelegd heeft geen zin (whale communications, heeft dat met harpoenen te maken ofzo?).
- Ik ben precies een samenvatting van een samenvatting aan het lezen. Er staat amper informatie in.

Erg zwak.

Daarom dat ik het HIER vraag.
Ik snap niet wat ik schrijf en weet niet hoe ik alles moet verwoorden.

Waarom gebruik ik zoveel ondertitels?
Omdat dit onder de titel SOORTEN proxy servers staat waar ik bij alle andere soorten ook met die ondertitels werkte.

Whale communications is eerder in het project besproken.

Ironpole

Legacy Member
awaces zei:
Daarom dat ik het HIER vraag.
Ik snap niet wat ik schrijf en weet niet hoe ik alles moet verwoorden.

Als ge niet snapt wat ge schrijft dan kunde het misschien aan Jean-Pierre Van Rossem vragen, die schrijft thesissen voor amper € 10 000.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan