Archief - Merci e gasten!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Caelistas

Legacy Member
Kheb de knoop doorgehakt, ik ga toch gaan voor die 2 jaar- voltijds dagopleiding in antwerpen graduaat informatica.

Heb nog gralijk veel chance gad dak e kot heb gevonden op 3.5 km van daar voor 350 de maand.

Ik kan ook wrs de zaterdag aan de slag gaan als ict technicus bij mijne locale pc winkel, had diene kerel is gebeld, dus daarmee kannek toch al iet betalen op mijn maand, voor de rest gaanek tijdelijk mijn spaarrekening is moeten aanslaan :p

Merci voor de tips mannen, ga mij morgen gaan inschrijven, 2 jaar is goed studeren en kan ik met da graduaat aan de slag en later ng altijd via afstandsonderwijs men bachelor hale.

not2secure4u

Legacy Member
Ik herinner die discussie maar heb OP niet helemaal gelezen ;). GLGL

Caelistas

Legacy Member
not2secure4u zei:
Amai dat is wel een eindje van Ninove ? Pendelen ?

Haha ja das ver, ik kan vanaf 1 oktober in da kot dus ik ga nog een maandjen met den trein opgaan, kheb het allemaal al is bekeken, das +-1u44 trein en 15 min tram ma das geen enkel probleem ze, liever dat dan nog een jaar extra er bij te doen.

Kan op den trein nog altijd mijn cursussen is bekijken e :p

Khoop gewoon dat den nmbs zijn treinen op tijd gaat laten rijden dat ik geen aansluitingen mis voor die maand en er op tijd geraak :D

samn

Legacy Member
Hmm ik dacht vroeger altijd dat graduaat=bachelor. Is een graduaat dan een A1? Of is enkel een bachelor dat?

Caelistas

Legacy Member
samn zei:
Hmm ik dacht vroeger altijd dat graduaat=bachelor. Is een graduaat dan een A1? Of is enkel een bachelor dat?

Graduaat was bachelor tot 2004? denk ik. In principe zijn dat allemaal de zelfde vakken als in hogeschool, of dezelfde stof maar ge ziet er allemaal die bijvakken zoals wiskunde, eco, frans niet bij. Dus enkel de core van ict.

Gradauut is genen A1 (meer), das nu B1 in feite in ligt tussen secundair en bachelor (meer naar de bachelor kant dan secundair natuurlijk :p). Als ge graduaat hebt behaalt kunt ge met een schakeljaar of via afstandonderwijs op 1 jaar nog altijd bachelor halen. Dus dat sluit perfect op elkaar aan.

Caelistas

Legacy Member
Yup, ik zal nog is laten weten hoe het al in januari? is gegaan met de eerste examenreeks.

Kandul

Legacy Member
Hou je eens tot een onderwerp als het over hetzelfde gaat. Bedanken kan je in het onderwerp zelf doen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan