Caelistas
Legacy Member
Kheb de knoop doorgehakt, ik ga toch gaan voor die 2 jaar- voltijds dagopleiding in antwerpen graduaat informatica.
Heb nog gralijk veel chance gad dak e kot heb gevonden op 3.5 km van daar voor 350 de maand.
Ik kan ook wrs de zaterdag aan de slag gaan als ict technicus bij mijne locale pc winkel, had diene kerel is gebeld, dus daarmee kannek toch al iet betalen op mijn maand, voor de rest gaanek tijdelijk mijn spaarrekening is moeten aanslaan
Merci voor de tips mannen, ga mij morgen gaan inschrijven, 2 jaar is goed studeren en kan ik met da graduaat aan de slag en later ng altijd via afstandsonderwijs men bachelor hale.
Heb nog gralijk veel chance gad dak e kot heb gevonden op 3.5 km van daar voor 350 de maand.
Ik kan ook wrs de zaterdag aan de slag gaan als ict technicus bij mijne locale pc winkel, had diene kerel is gebeld, dus daarmee kannek toch al iet betalen op mijn maand, voor de rest gaanek tijdelijk mijn spaarrekening is moeten aanslaan

Merci voor de tips mannen, ga mij morgen gaan inschrijven, 2 jaar is goed studeren en kan ik met da graduaat aan de slag en later ng altijd via afstandsonderwijs men bachelor hale.
. GLGL
