TDJ
Legacy Member
Heeft er hier iemand ervaring met het volgen van een masteropleiding Engels (schakelprogramma + master) of ken je iemand dit dit doet of gedaan heeft?
Ik studeer in juni af als leerkracht secundair onderwijs, met de vakken Engels en informatica, waarmee ik dus een professionele bachelor heb. Nu wil ik graag voor Engels een master halen, wat mogelijk is via een schakelprogramma met daaropvolgend het masterjaar. Hoe lang dat schakelprogramma duurt staat nergens vermeld.
Meer informatie en bevindingen zijn welkom!
Ik studeer in juni af als leerkracht secundair onderwijs, met de vakken Engels en informatica, waarmee ik dus een professionele bachelor heb. Nu wil ik graag voor Engels een master halen, wat mogelijk is via een schakelprogramma met daaropvolgend het masterjaar. Hoe lang dat schakelprogramma duurt staat nergens vermeld.
Meer informatie en bevindingen zijn welkom!
