Archief - Master Artificial Intelligence

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

YapperNico

Legacy Member
Beste,

Heeft er iemand ervaring met master Artificial intelligence in Leuven (MaNaMa) en/of in Nederland bv. Amsterdam?

Ik ben echt aan het twijfelen tussen Amsterdam= 2 jaar en dan heb ik men Master of Leuven 2 jaar Master Informatica (Heb men Bachelor al) en dan 1 jaar de MaNaMa.

Iemand reacties op welke school goed/slecht is en of het de moeite is om in Nederland zoveel geld te betalen ?

Alvast bedankt

flyingdutchman

Legacy Member
Dat vele geld valt natuurlijk wel mee. T'is 2000€ extra, maar als die Master een deftige job oplevert heb je dat in 1 maand terugverdiend natuurlijk en daarna heb je al een jaar werkervaring terwijl die uit leuven dan nog aan het studeren is.

YapperNico

Legacy Member
Ja daar hebt ge gelijk in alleen als ik in Leuven of Maastricht ga kan ik met de auto op en af maar AMsterdam zou een kot worden = ongeveer 400Euro per maand.

Alvast bedankt voor de reactie !

flyingdutchman

Legacy Member
Ik ging er vanuit dat je in Leuven ook op kot ging, sorry.
Welja dat zou je moeten berekenen hé, een auto rijdt ook niet gratis natuurlijk, maar in Amsterdam ga je voor 400€ geen kot vinden. In Amsterdam zit je aan 1000€ voor een kot.
Voor 400€ zit je 1,5u buiten het centrum, Amsterdam is op dat vlak verschrikkelijk duur.

Dragonix

Legacy Member
flyingdutchman zei:
Ik ging er vanuit dat je in Leuven ook op kot ging, sorry.
Welja dat zou je moeten berekenen hé, een auto rijdt ook niet gratis natuurlijk, maar in Amsterdam ga je voor 400€ geen kot vinden. In Amsterdam zit je aan 1000€ voor een kot.
Voor 400€ zit je 1,5u buiten het centrum, Amsterdam is op dat vlak verschrikkelijk duur.

1,5 uur buiten het centrum... dat is dan terug in Belgie?
Ik werk in amsterdam (alleja, eigenlijk schiphol) en ik rij er ander half uur over (smorgens)...

flyingdutchman

Legacy Member
Ik reken met het openbaar vervoer van deur-tot-deur (of deur-tot-univ, hoe dan ook). 1,5u van Amsterdam centrum tot België ? :rofl:

YapperNico

Legacy Member
Ik heb es mailkes gestuurd naar de universiteiten met de vraag: waarom bij jullie? :D We zullen zien wat het antwoord is :D En van Hasselt tot Amsterdam is 2u en 30min rijden met de auto of 4u met de bus.

rohendar

Legacy Member
Schiphol is niet Amsterdam he, da is er 20 min buite de ring van amsterdam nog. Ik rij elke week van Brussel naar Amsterdam haven, en da is tijdens werkuren 2u30 zonder file, die ge standaard moogt bijrekene.

Ja, ge kunt van Brussel naar Amsterdam rije in 1u30. Op ne zondagnacht aan 160 per uur. Moogde niks tegekomen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan