YapperNico
Legacy Member
Beste,
Heeft er iemand ervaring met master Artificial intelligence in Leuven (MaNaMa) en/of in Nederland bv. Amsterdam?
Ik ben echt aan het twijfelen tussen Amsterdam= 2 jaar en dan heb ik men Master of Leuven 2 jaar Master Informatica (Heb men Bachelor al) en dan 1 jaar de MaNaMa.
Iemand reacties op welke school goed/slecht is en of het de moeite is om in Nederland zoveel geld te betalen ?
Alvast bedankt
Heeft er iemand ervaring met master Artificial intelligence in Leuven (MaNaMa) en/of in Nederland bv. Amsterdam?
Ik ben echt aan het twijfelen tussen Amsterdam= 2 jaar en dan heb ik men Master of Leuven 2 jaar Master Informatica (Heb men Bachelor al) en dan 1 jaar de MaNaMa.
Iemand reacties op welke school goed/slecht is en of het de moeite is om in Nederland zoveel geld te betalen ?
Alvast bedankt

We zullen zien wat het antwoord is