pinda
Legacy Member
Gegroet, ik werkte eerst bij een tuinaanlegger voor 2 weken , daarna heb ik mijn ontslag genomen en ben ik mijn legertesten gaan afleggen. Maar mijn droom in het leger is uit mijn hart gerukt omdat ik afgekeurt ben wegens daltonisme (kleurenblindheid rood/groen).
Verder heb ik een a2 diploma mechanische technieken. Echter zoeken ze hier meestal mensen met '2 jaar ervaring' . Echt dikke bullshit dit.
vraag:
Wat als ik nu op mijn cv lieg dat ik al 2 jaar ervaring heb als mechanieker?
Gaan ze het echt natrekken? Ik kan altijd een bedrijf verzinnen ofzo , of een failliet bedrijf zoeken.
Ik ken mijne stiel ik ben die achterbakse intrim mentaliteit meer als zat! Ik wil werk.
Verder heb ik een a2 diploma mechanische technieken. Echter zoeken ze hier meestal mensen met '2 jaar ervaring' . Echt dikke bullshit dit.
vraag:
Wat als ik nu op mijn cv lieg dat ik al 2 jaar ervaring heb als mechanieker?
Gaan ze het echt natrekken? Ik kan altijd een bedrijf verzinnen ofzo , of een failliet bedrijf zoeken.
Ik ken mijne stiel ik ben die achterbakse intrim mentaliteit meer als zat! Ik wil werk.
