Crash_and_burn
Legacy Member
michael_ zei:Hier ook een toekomstige Erasmus ganger, vroeg me wel af hoe je verder reist na afloop van je programma.
Ik blijf bijvoorbeeld tot 15 juni in Noorwegen, is daar dan tijd voor? Hoe heb jij het gedaan.
(ik weet uiteraard reeds dat de standaard scholenverzekering extra trips niet dekt, maar alle info is welkom!)
Ja bij ons was het school de 2de week van December afgelopen en dan ben ik nog 2 weken daar gebleven dus tijd is er zeker voor maar die moet je gewoon zelf maken. Hoe ik dat gedaan heb, gewoon rondgevraagd wat de interessantste plekjes waren om te bezoeken in de naburige landen en alles via low - budget maatschappijen boeken. Toen heb ik 5 landen gezien in anderhalve week dus het was wel vrij stressy maar ik heb er wel van genoten. Verder hadden wij ginder een supergoeie international club die ons trips naar Rusland, Lapland en Aland Islands aanbood voor een goedkoop prijsje (meestal tijdens de weekends of weken dat er geen school zijn). En een road - trip doen met lokale mensen is zeker ook een aanrader om te doen ;-) 1 grote tip, als je nog geen visa hebt, ga er zeker 1 halen bij je bank want dat is zo ontzettend handig als je reizen wilt doen en online wilt boeken

