Plutus
Legacy Member
Klopt, standaardrooster is enkel voormiddag. Extra lessen en dergelijke zijn uiteraard wel in de namiddag.SH343 zei:Klopt het dat je bij HUB in het eerste jaar enkel in de voormiddag les hebt? Uitgezonderd projecten enz....
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt, standaardrooster is enkel voormiddag. Extra lessen en dergelijke zijn uiteraard wel in de namiddag.SH343 zei:Klopt het dat je bij HUB in het eerste jaar enkel in de voormiddag les hebt? Uitgezonderd projecten enz....
Manu zei:Klopt, standaardrooster is enkel voormiddag. Extra lessen en dergelijke zijn uiteraard wel in de namiddag.
MichaelS zei:Afair zijn de lessen van het +traject veelal van 13u30 tot 15u30. Occasioneel hebt ge dan nog compleet ridicule en redundante doch verplichte colleges voor het vak "Team&taal" van 15u30 tot 17u30.
MichaelS zei:'k Geloof het wel ja, bij mij was dat in 1e bach de woensdagnamiddag.

MichaelS zei:Proeftest heb ik niet geweten, maar ik heb ook wel meteen voor het plustraject gekozen omdat ik uit EMT kwam. Voor zover ik het nog weet ziet ge voornamelijk meer oefeningen in de les die ge anders zelfstandig moet verwerken. Examen is hetzelfde voor beide trajecten.
Het is een torenhoog cliché, maar veel hangt af van uw zelfdiscipline om onder het jaar oefeningen te maken en de leerstof bij te houden. Doe dit en ge kunt bij de enkele zitten die er in 1e zit door zijn voor wiskunde. (klinkt overdreven maar in mijn klasgroep zijn er 0-scores gevallen, en dan bedoel ik niet pro-forma.)
Nah is niet zo verschrikkelijk moeilijk, veel mensen onderschatten het gewoon of hebben geen inzicht. Ik kom ook uit eco-MT en was voor zowel Wiskunde IA, IB als II in eerste zit geslaagd.SH343 zei:Is het zo moeilijk dan? Ik kom ook uit EMT, ben van plan deze zomervakantie wat wiskunde bij te spekken zodat ik dat plustraject kan laten vallen...
Manu zei:Nah is niet zo verschrikkelijk moeilijk, veel mensen onderschatten het gewoon of hebben geen inzicht. Ik kom ook uit eco-MT en was voor zowel Wiskunde IA, IB als II in eerste zit geslaagd.


mla zei:Eerlijk gezegd zou ik voor HUB kiezen. Ik heb eerst op Lessius gezeten en nu HUB. HUB is echt wel professioneler hoor.
Ik heb ook het gevoel dat er meer strevers in brussel zitten
In antwerpen waren er verschillende lotgenoten die 6-8 herexamens hadden, maar ik ben er in brussel nog geen enkele tegengekomen![]()
SH343 zei:Lijkt me ook, alhoewel Lessius denk ik sfeervoller en in een gezelligere stad is.
!joey! zei:Ga voor Lessius gaan dan, vind da wel twee belangrijke aspecte die je hier noemt, Gent is voor mij wel dichter maar 't lijkt mij wel eens een 'avontuur' voor eens antwerpen te verkennen.