417BAV
Legacy Member
Ik ben afgestudeerd van de hotelschool en heb dus een diploma tso hotel en een attest bedrijfsbeheer.
Nu na een paar weken op de hogeschool gezeten te hebben besef ik dat achter een bureau zitten niets is voor mij.
Met het diploma hotel ben ik niets omdat ze eerder iemand van BSO zouden aannemen mbt ervaring. En daarnaast verplicht hotel heb moeten doen wegens mijn ouders een restaurant hebben en er eigenlijk geen interesse heb.
Nu heb ik ze eindelijk kunnen overtuigen om iets te doen wat dat ik wil.
Namelijk carrosserie.
Kan ik dit doen met leercontract, of beter een garagist zoeken die mij dit wil aanleren.
Nu na een paar weken op de hogeschool gezeten te hebben besef ik dat achter een bureau zitten niets is voor mij.
Met het diploma hotel ben ik niets omdat ze eerder iemand van BSO zouden aannemen mbt ervaring. En daarnaast verplicht hotel heb moeten doen wegens mijn ouders een restaurant hebben en er eigenlijk geen interesse heb.
Nu heb ik ze eindelijk kunnen overtuigen om iets te doen wat dat ik wil.
Namelijk carrosserie.
Kan ik dit doen met leercontract, of beter een garagist zoeken die mij dit wil aanleren.