hss
Legacy Member
Hey
Laatst had ik een aanvraag gedaan voor een kot van de VUB voor volgend academiejaar, dus 2012-2013. De selectie op de VUB wordt aan de hand van een prioriteitenlijst gedaan, en ik als schakelstudent kom op de 3e plaats te staan (ik denk na de generatiestudenten en de heraanvragers).
Ik heb dan vandaag een brief thuis gekregen dat er geen kot voor mij beschikbaar is. Nu is het voor mij zo dat zo'n kot echt heel noodzakelijk is om er te studeren. Het is voor mij praktisch onmogelijk om te pendelen, vanwege de afstand en het drukke lessenrooster, vooral in het eerste jaar (het schakeljaar dus). Is er iemand die zijn kot al wou opgeven, of toch op het laatste moment van plan is zijn aanvraag in te trekken? ook als je iemand kent die geen kot meer nodig heeft. U mag gerust hier reageren of me een privé bericht versturen.
Hartelijk dank!
Laatst had ik een aanvraag gedaan voor een kot van de VUB voor volgend academiejaar, dus 2012-2013. De selectie op de VUB wordt aan de hand van een prioriteitenlijst gedaan, en ik als schakelstudent kom op de 3e plaats te staan (ik denk na de generatiestudenten en de heraanvragers).
Ik heb dan vandaag een brief thuis gekregen dat er geen kot voor mij beschikbaar is. Nu is het voor mij zo dat zo'n kot echt heel noodzakelijk is om er te studeren. Het is voor mij praktisch onmogelijk om te pendelen, vanwege de afstand en het drukke lessenrooster, vooral in het eerste jaar (het schakeljaar dus). Is er iemand die zijn kot al wou opgeven, of toch op het laatste moment van plan is zijn aanvraag in te trekken? ook als je iemand kent die geen kot meer nodig heeft. U mag gerust hier reageren of me een privé bericht versturen.
Hartelijk dank!