Archief - Korte enquëte(7 vragen max)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

onbepaald

Legacy Member
Hey, ik heb een korte enquête opgesteld naar aanleiding van mijn thesisonderzoek. Zou je mij willen helpen door deze in te vullen? http://bit.ly/MxJvo9 (maximum 7 vraagjes).

Ik denk dat de bezoekers hier op het forum zich uitstekend lenen als doelgroep om mijn enquête in te vullen. Daarom post ik ze hier :)

Alvast bedankt!

glashelder

Legacy Member
Prettig :p En idd. Ik heb een hekel aan enquêtes waarbij je een Likert-schaal moet invullen met 37 op elkaar gelijkende statements. Of van die zinnen als "bij deze advertentie voel ik mij..." en dan moet je absurde emoties aangeven zoals aantrekkelijk, gerust gesteld, angstig, opgewonden, uitgelaten,... 't Is een advertentie, serieus, ik voel daar niks bij :sop: Of enquêtes waarbij je dingen moet typen of filmpjes bekijken, klik ik direct weg :unsure: Totaal geen geduld als respondent, ik :p

thecoon

Legacy Member
eh misschien een kleine opmerking, misschien dat een persoon een reden moet geven waarom wel niet een mobiele telefoon zou meenemen

onbepaald

Legacy Member
@Glashelder: volledig gelijk ;) kort maar krachtig

@thecoon: bij welke vraag bedoel je eigenlijk?

thecoon

Legacy Member
onbepaald zei:
@Glashelder: volledig gelijk ;) kort maar krachtig

@thecoon: bij welke vraag bedoel je eigenlijk?

laat maar ik heb iets verkeerd geïnterpreteerd

Stimpy

Legacy Member
Er komen eigenlijk verdacht weinig resultaten op dit forum van al die enquetes :(

zodra ze hebben wat ze nodig hebben ziet ge ze niet meer!

onbepaald

Legacy Member
Zie hier de resultaten van de enquête. Nog eens bedankt aan iedereen die hem invulde.


Summary See complete responses
1. Bent u in het bezit van een mobiele telefoon?

Ja 112 100%
Neen (ga door naar vraag 3) 0 0%

2. Is het een smartphone?
Ja 76 68%
Neen 36 32%

3. Stoort u zich soms aan het gebruik van mobiele telefoons op evenementen?
Ja 42 38%
Neen(ga door naar vraag 6) 70 63%

4. Aan welke vorm van gebruik van de mobiele telefoon door medebezoekers stoort u zich?
Het maken van foto's en video's 25 58%
Gebruik van de sociale media 17 40%
Sms'en 6 14%
Bellen 17 40%
Elke vorm van gebruik van de mobiele telefoon op evenementen 5 12%
Other 0 0%
People may select more than one checkbox, so percentages may add up to more than 100%.

5. Aan welke vorm van gebruik van de mobiele telefoon door medebezoekers stoort u zich HET MEESTE?
Sociale media 11 10%
Sms 3 3%
Bellen 8 7%
Video's en foto's 20 18%
Other 70 63%

6. Zou u zonder uw mobiele telefoon kunnen op een evenement?
Ja 60 54%
Neen 52 46%

7.Moest u de mogelijkheid gegeven worden om 'visuals' bij een voorstelling te beïnvloeden, zou u hieraan deelnemen?
Ja 51 46%
Neen 61 54%

onbepaald

Legacy Member
Het eerste getal is het aantal(x van 112 participanten), het tweede is procentueel.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan