jarich3
Legacy Member
Hey,
Naar volgend jaar toe vraag ik mij af wat je allemaal aan de KMS kunt studeren, er heeft een uitleg bij ons op school plaatsgevonden en die gasten deden beide SSMW, die spraken ook nog over een opleiding polytechniek hadden aan het einde van hun presentatie vermeld dat er ook een mogelijkheid is om industrieel ingenieur te volgen, maar nu ik op de site kijk van de KMS zie ik die mogelijkheid niet echt vermeld staan.
Ik zit nu in 6IW ( industriële wetenschappen), heb goeie punten voor wiskunde en ook 8uur wiskunde per week. Ik zou graag industrieel doen aan de KMS omdat de combinatie sport-leren mij wel aanstaat. Ook is het mooi meegenomen dat je geld verdiend tijdens je studies, zo heb je een mooi zakcentje als je bent afgestudeerd. De opleiding polytechniek lijkt mij ook wel wat maar deze is ( misschien) te zwaar voor mij.
Kort samengevat: Main question= is het mogelijk om industrieel ingenieur te doen aan de KMS, en indien nee, zou een opleiding polytechniek te zwaar zijn voor een IW-student die nu ong. 75percent haalt.
GRTZ
Naar volgend jaar toe vraag ik mij af wat je allemaal aan de KMS kunt studeren, er heeft een uitleg bij ons op school plaatsgevonden en die gasten deden beide SSMW, die spraken ook nog over een opleiding polytechniek hadden aan het einde van hun presentatie vermeld dat er ook een mogelijkheid is om industrieel ingenieur te volgen, maar nu ik op de site kijk van de KMS zie ik die mogelijkheid niet echt vermeld staan.
Ik zit nu in 6IW ( industriële wetenschappen), heb goeie punten voor wiskunde en ook 8uur wiskunde per week. Ik zou graag industrieel doen aan de KMS omdat de combinatie sport-leren mij wel aanstaat. Ook is het mooi meegenomen dat je geld verdiend tijdens je studies, zo heb je een mooi zakcentje als je bent afgestudeerd. De opleiding polytechniek lijkt mij ook wel wat maar deze is ( misschien) te zwaar voor mij.
Kort samengevat: Main question= is het mogelijk om industrieel ingenieur te doen aan de KMS, en indien nee, zou een opleiding polytechniek te zwaar zijn voor een IW-student die nu ong. 75percent haalt.
GRTZ
.