crazycreyf
Legacy Member
Dag iedereen,
Ik heb wat algemene vraagjes over de richting kine in Gent. Ik heb al van enkele vernomen dat ene "saphira" dat doet hier op het forum, heb haar gemaild maar nog geen antwoord gekregen dus ik post het hier maar even
Kga de mail gewoon kopiëren
Hallo! Ik heb via het forum vernomen dat jij kine doet in gent ! ik zou dat ook willen gaan volgen volgend jaar maar heb nog veel vraagjes
Dus alvast sorry als het er nogal veel zijn
Namelijk, ik heb gezien dat je echt volle dagen les hebt kan dat? Altijd tot 6uur enzo of stopt de prof eens wat vroeger? Ik zou pendelen van Brugge, dus als de les gedaan is, dan ben ik een uur later thuis. Is dit wat haalbaar denk je of is het dan moeilijk om nog te studeren ?? Ken je nog mensen waarbij het lukt met pendelen?
Zijn er veel mondelinge examens? Vallen de examens mee als je alles kent of zijn er veel examens waar dat je ook al ken je alles, toch moeilijk door graakt door dat de vragen heel moeilijk zijn (helemaal anders dan dat het in de cursus staat).
Ik vroeg me ook af hoe dat gaat in die praktijk lessen waar je op elkaar moet palperen (of hoe noemt het ook). Ik hoorde dat je daar in je onderbroek en bh moet liggen klopt dat? Of doe je daar gewoon iets losjes over aan? Jongens en meisjes samen? Hebben sommige mensen hier geen bezwaren mee? Kan mij toch voorstellen dat sommige mensen dat niet graag hebben dat wildvreemde jongens aan je lichaam zitten? Of zie ik dit verkeerd? ik heb daar maar een raar beeld van precies. is dit dan in grote groepen?
En ik las hier ook ergens dat ze je in de les laten naar voor komen voor je te meten ofzo ??
Weet jij ook hoe het zit met de werkgelegenheid? Vindt je snel werk? Maakt mij niet zoveel uit waar, privepraktijk, ziekenhuis, rusthuis,...
En het sporten is gewoon veel zwemmen of ook lopen?
Ok dit zijn veel vragen sorry!
Alvast bedankt
Eline
Ik heb wat algemene vraagjes over de richting kine in Gent. Ik heb al van enkele vernomen dat ene "saphira" dat doet hier op het forum, heb haar gemaild maar nog geen antwoord gekregen dus ik post het hier maar even

Kga de mail gewoon kopiëren
Hallo! Ik heb via het forum vernomen dat jij kine doet in gent ! ik zou dat ook willen gaan volgen volgend jaar maar heb nog veel vraagjes
Dus alvast sorry als het er nogal veel zijn
Namelijk, ik heb gezien dat je echt volle dagen les hebt kan dat? Altijd tot 6uur enzo of stopt de prof eens wat vroeger? Ik zou pendelen van Brugge, dus als de les gedaan is, dan ben ik een uur later thuis. Is dit wat haalbaar denk je of is het dan moeilijk om nog te studeren ?? Ken je nog mensen waarbij het lukt met pendelen?
Zijn er veel mondelinge examens? Vallen de examens mee als je alles kent of zijn er veel examens waar dat je ook al ken je alles, toch moeilijk door graakt door dat de vragen heel moeilijk zijn (helemaal anders dan dat het in de cursus staat).
Ik vroeg me ook af hoe dat gaat in die praktijk lessen waar je op elkaar moet palperen (of hoe noemt het ook). Ik hoorde dat je daar in je onderbroek en bh moet liggen klopt dat? Of doe je daar gewoon iets losjes over aan? Jongens en meisjes samen? Hebben sommige mensen hier geen bezwaren mee? Kan mij toch voorstellen dat sommige mensen dat niet graag hebben dat wildvreemde jongens aan je lichaam zitten? Of zie ik dit verkeerd? ik heb daar maar een raar beeld van precies. is dit dan in grote groepen?
En ik las hier ook ergens dat ze je in de les laten naar voor komen voor je te meten ofzo ??
Weet jij ook hoe het zit met de werkgelegenheid? Vindt je snel werk? Maakt mij niet zoveel uit waar, privepraktijk, ziekenhuis, rusthuis,...
En het sporten is gewoon veel zwemmen of ook lopen?
Ok dit zijn veel vragen sorry!
Alvast bedankt
Eline
.
. Je kan bv voor de onderste ledematen altijd een kort shortje aandoen, en dan hoef je natuurlijk niet volledig in je ondergoed te staan. Wanneer het echter op de rug aankomt, moet je wel in bh staan. Voor schouder, nek, hoofd en armen kun je gewoon een topje aandoen met spaghettibandjes. Jongens en meisjes worden samengeplaatst ja 