kabouterwesley
Legacy Member
Ik weet niet goed waar ik terecht moet met mij vraag op het forum, maar denk wel dat het hier mag.
Ben pas begonnen met werken en dit is dan ook gemeld aan de kinderbijslag. Nu hebben mijn ouders een brief gekregen met dat ik geen recht meer heb op kinderbijslag.
Reden: Niet langer onderwijs volgt.
Daaronder staat:
Voortaan ontvangt u maandelijks kinderbijslag ten belope van XXX EUR.
Moet ik hiervoor iets laten weten ergens of hebben ze toch nog ergens recht op?
Ben pas begonnen met werken en dit is dan ook gemeld aan de kinderbijslag. Nu hebben mijn ouders een brief gekregen met dat ik geen recht meer heb op kinderbijslag.
Reden: Niet langer onderwijs volgt.
Daaronder staat:
Voortaan ontvangt u maandelijks kinderbijslag ten belope van XXX EUR.
Moet ik hiervoor iets laten weten ergens of hebben ze toch nog ergens recht op?

. Toen ik pas begon te werken deed ik nog een bijkomende studie (voor de volle 6 studiepunten) wat voor hen blijkbaar voldoende was om mij nog kindergeld te geven. Drie maand later kreeg ik dan toch een brief waarin stond dat ik al het ontvangen geld moest teruggeven omdat ik full-time werkte