Archief - kies niet voor artesis

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pietje666

Legacy Member
honesty zei:
Uitzonderingen zijn er altij dhe. Maar ik ken toch verschillende mensen met een artesisdiploma die niet aan de bak komen hoor.

Ja ok, kan je van elke school waarschijnlijk zeggen.

gij spreekt waarschijnlijk specifiek over lerarenopleiding?

en een slecht diploma blijft een slecht diploma hé, ik heb ti gedaan op artesis en iedereen dat werk zocht heeft werk gevonden.

Ja het is er soms chaotisch enzo maar ik heb al gehoord dat het bij andere scholen dikwijls ook zo is.

En artesis is een overkoepeling van veel verschillende hogescholen dus om zomaar te zeggen dat al die verschillende hogescholen slecht zijn...

honesty

Legacy Member
JPV zei:
daarmee toon je dat niet, je toont enkel dat jij bepaalde zaken beweert. Zonder gestaafde argumentatie tot op heden.

Ok, anders geformuleerd, als ik daarmee de bal aan het rollen breng, waardoor er grondige onderzoeken komen die de waarheid aan het licht brengen (dingen die inspectie zelf waarnemen, verhalen van studenten, stageplaatsen, etc), dan maakt mij die schadevergoeding nog steeds niet uit.

Ik wil gewoon dat hun miserabele beleid eindelijk aan de kaak wordt gesteld en openbaar besproken wordt.

JPV

Legacy Member
honesty zei:
Ok, anders geformuleerd, als ik daarmee de bal aan het rollen breng, waardoor er grondige onderzoeken komen die de waarheid aan het licht brengen (dingen die inspectie zelf waarnemen, verhalen van studenten, stageplaatsen, etc), dan maakt mij die schadevergoeding nog steeds niet uit.
denk je nu echt dat door een wazige post op een games-forum de bal aan het rollen gebracht wordt?

honesty

Legacy Member
pietje666 zei:
gij spreekt waarschijnlijk specifiek over lerarenopleiding?

en een slecht diploma blijft een slecht diploma hé, ik heb ti gedaan op artesis en iedereen dat werk zocht heeft werk gevonden.

Ja het is er soms chaotisch enzo maar ik heb al gehoord dat het bij andere mensen dikwijls ook zo is.

En artesis is een overkoepeling van veel verschillende hogescholen dus om zomaar te zeggen dat al die verschillende hogescholen slecht zijn...

Niet alles is slecht, daarom dat ik ook zelf heb gezegd dat er ook goede leerkrachten les geven. Ik wil niet gewoon afbreken. Ik wil de studenten daar gewoon eindelijk een deftige kans bieden, zonder dat ze zelf hun hoofd moeten uitsteken. Wat mij zorgen baart is dat elk jaar de problemen blijven toenemen. Normaal gezien zou het beleid toch moeten leren uit zijn fouten???

honesty

Legacy Member
JPV zei:
denk je nu echt dat door een wazige post op een games-forum de bal aan het rollen gebracht wordt?

Ja en nee. Ik wilde ergens beginnen. En ik heb op google 'artesis slecht' ingetikt. Zo kwam ik terecht bij een thread van iemand anders, 2 jaar geleden, die vertelde over hoe slecht artesis is. Daarom dacht ik dat ik hier kon beginnen.

pietje666

Legacy Member
honesty zei:
Niet alles is slecht, daarom dat ik ook zelf heb gezegd dat er ook goede leerkrachten les geven. Ik wil niet gewoon afbreken. Ik wil de studenten daar gewoon eindelijk een deftige kans bieden, zonder dat ze zelf hun hoofd moeten uitsteken. Wat mij zorgen baart is dat elk jaar de problemen blijven toenemen. Normaal gezien zou het beleid toch moeten leren uit zijn fouten???

maar dus lerarenopleiding?

honesty

Legacy Member
Ach, wat. Ik laat de titel wel zo. En trouwens, die titel daar is niets mis mee. Dat is namelijkl mijn persoonlijke mening. Daar kan niemand iets op tegen hebben.
Net zoals ik er niets op tegen heb dat sommige van jullie mij gewoon afkraken zonder zelf ervaring te hebben met hogere studies of de school waarover ik het heb.

Iedereen mag zijn eigen meningen hebben.

Vio

Legacy Member
Als je op zo'n ondoordachte manier de problemen in je oude school aan de kaak wil stellen zal je niet ver komen vrees ik.
Misschien moet je eerst maar is een lijstje maken van de instanties en personen waar je terecht kan voor klachten en je zal ook vast iets specifieker moeten zijn dan "artesis is slecht" en een aantal verhaaltjes.

joshetei

Legacy Member
Mensen die in meerdere jaren tegelijk zitten worden nooit op de hoogte gehouden.

Eigen schuld dat ge vakken meepakt, wees al blij dat dat systeem bestaat.

beyl

Legacy Member
Ik raad iedereen af van Pepsi cola te drinken want ik vind het op geen hol trekken.

Zie je waarom dit geen argument is?

SavaB

Legacy Member
beyl zei:
Ik raad iedereen af van Pepsi cola te drinken want ik vind het op geen hol trekken.

Zie je waarom dit geen argument is?

Ik raad iedereen af van Maes te drinken want ik vind het op geen hol trekken.
Dit is echter wèl een argument :D

;)

wireke

Legacy Member
Welke richting op Artesis?

Ik doe AF op Artesis en heb tbh niet zo veel te klagen. Chaotisch, tot daar aan toe, maar dat zijn alle Hogescholen in Antwerpen weet ik uit eigen ondervinding.

De enigste richting die ge niet moet doen op Artesis is Informatica maar dat is algemeen geweten. Het is niet omdat jij een slechte ervaring hebt, dat je heel de school over 1 kam moet scheren.

[B]Rocketeer

Legacy Member
Ah die carwash thread, dat was wel lachen geblazen.

Enfin, na de beginpost van deze thread te hebben gelezen kan ik u 1 raad geven: gij zijt gewoon bestemd om in de politiek te gaan. Een gans verhaal lezen en op het einde weet ik nog ni waarover ge het hebt :D

Chilliewillie88

Legacy Member
honesty zei:
Ok, bedankt, dat zal ik zodadelijk proberen.

Ja, klacht heb ik ingedient. Commentaar school: ik was te laat met mijn klacht, die moest ik sneller indienen...


Kerel aub.. ge kunt nog niet eens zonder dt-fouten schrijven, wat gaat ge hier dan in godsnaam iemand willen overtuigen over het gebrekkig niveau van uw school.

De mensen die jij kent dat niet aan de bak geraken met hun diploma, ligt dat aan het feit dat ze gewoon een kut diploma hebben of aan de onderwijsinstelling?

Als ik morgen een master filosofie aan de KUL of Ugent haal vind ik daar 9/10 ook geen relevant werk mee, maar dat maakt het geen slechte onderwijsinstellingen.

Aap

Legacy Member
[B]Rocketeer;16124707 zei:
Enfin, na de beginpost van deze thread te hebben gelezen kan ik u 1 raad geven: gij zijt gewoon bestemd om in de politiek te gaan. Een gans verhaal lezen en op het einde weet ik nog ni waarover ge het hebt :D

Als politieker moet je kunnen liegen. :)

samsonite

Legacy Member
honesty zei:
euhm, de titel veranderen lukt me precies niet. Kan er iemand het nog eens uitleggen aub?

Post1=> Edit=> meer opties=> dan kun je je tekst en titel veranderen

@honesty
Kun je je standpunten beargumenteren? Aub

Joeshoe

Legacy Member
the_fox zei:
Elke student dat ik ken heeft wel iets van kritiek op zijn hogeschool/unief... Dat is normaal. Da ligt meestal aan de studenten en niet aan de school :p

Ik niet. :p Ik geloof dat ik op één van de weinige zit waar echt weinig klachten over zijn.


Denayer ahja. :cool:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan