pietje666
Legacy Member
honesty zei:Uitzonderingen zijn er altij dhe. Maar ik ken toch verschillende mensen met een artesisdiploma die niet aan de bak komen hoor.
Ja ok, kan je van elke school waarschijnlijk zeggen.
gij spreekt waarschijnlijk specifiek over lerarenopleiding?
en een slecht diploma blijft een slecht diploma hé, ik heb ti gedaan op artesis en iedereen dat werk zocht heeft werk gevonden.
Ja het is er soms chaotisch enzo maar ik heb al gehoord dat het bij andere scholen dikwijls ook zo is.
En artesis is een overkoepeling van veel verschillende hogescholen dus om zomaar te zeggen dat al die verschillende hogescholen slecht zijn...


ad:
