Kies rechtseconomie. Interessant en MC examen.
De rest is meer filosofisch of sociologisch en da suckt dus wa meer. Rechtsantropologie was wel interessant maar het examen was zo gewoon "geef uw mening aan de hand van de leerstof".
Strafrecht po is het leukst maar het meest/langst werk.
En mss in het vervolg uw vraag beter stellen in de algemene studententhread.