Wouter27
Legacy Member
Hey iedereen,
Nu ik mijn werk verloren ben, was ik er terug aan het denken om een oude " droom" te gaan doen. Ik heb een 5,5 jaar geleden mijn bachelor in de elektromechanica gehaald, optie onderhoudstechnieken. Toen heb ik gesolliciteerd om procesoperator te worden o.a bij BP. Het profiel was toen heel goed, maar wegens mijn toenmalige vriendin heb ik het niet gedaan. Zij zag het niet zitten dat ik in een volcontinu systeem zou werken. Ik heb toen voor mijn vriendin gekozen en ben begonnen als electromecanicien in een kmo waar ik storingen aan machines opmoste en onderhoudsplannen voor machines opstelde. Na een jaartje ben ik doorgegroeid als productieleider en erna als aankoper.... Het procesoperator gebeuren was ver van mijn bed en daarom dat ik 2 jaar geleden een job heb aangenomen als aankoper bij een energiecentrale. Zo stond ik toch nog wat in het gebeuren en kocht ik zaken voor de operatoren en technici aan.
Denken jullie dat ik nog kans maak om operator te worden ? Of zouden die 4,5 jaar bureauwerk me nekken ? Ik vrees een beetje dat ik op de ingangstesten niet meer zou slagen, omdat de "kennis" niet meer zo actueel is dan vroeger.
Bedankt alvast
Nu ik mijn werk verloren ben, was ik er terug aan het denken om een oude " droom" te gaan doen. Ik heb een 5,5 jaar geleden mijn bachelor in de elektromechanica gehaald, optie onderhoudstechnieken. Toen heb ik gesolliciteerd om procesoperator te worden o.a bij BP. Het profiel was toen heel goed, maar wegens mijn toenmalige vriendin heb ik het niet gedaan. Zij zag het niet zitten dat ik in een volcontinu systeem zou werken. Ik heb toen voor mijn vriendin gekozen en ben begonnen als electromecanicien in een kmo waar ik storingen aan machines opmoste en onderhoudsplannen voor machines opstelde. Na een jaartje ben ik doorgegroeid als productieleider en erna als aankoper.... Het procesoperator gebeuren was ver van mijn bed en daarom dat ik 2 jaar geleden een job heb aangenomen als aankoper bij een energiecentrale. Zo stond ik toch nog wat in het gebeuren en kocht ik zaken voor de operatoren en technici aan.
Denken jullie dat ik nog kans maak om operator te worden ? Of zouden die 4,5 jaar bureauwerk me nekken ? Ik vrees een beetje dat ik op de ingangstesten niet meer zou slagen, omdat de "kennis" niet meer zo actueel is dan vroeger.
Bedankt alvast

Zou niet weten waarom dit geen droomjob zou kunnen zijn?
Gewoon doen dus.