Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Racing_Genk zei:Belachelijk systeem dus
Je kan evenveel inkomen verwerven aan ,% bijdrage. Maar dan moet je een volle dag werken OF een hoger loon hebben...Racing_Genk zei:Nee, maar ik kan dus minder inkomen verwerven aan 2.71% bijdrage dan iemand die een hele dag werkt. Maarja, zal wrs zijn met het misbruik ofzo
Ricky zei:mensen die ik ken, en hoe mijn ex-baas het heeft gedaan toen ik nog jobstudent was, was alle dagen dat ik minder dan 8 uur werkte, hield ie bij. Eens ik 8 uurtjes had gewerkt, schreef ie één dag op. Dat kan gaan over 2 halve dagen, dus 1 ganse dag (8 uur), of zelfs meer.
