Archief - IT Vacature: support / helpdesk / systeem / netwerkbeheerder

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

erazerbe

Legacy Member
Bij ons zoeken ze nog een IT support / helpdesk / systeem /netwerkbeheer.

Wat: IT support / helpdesk / systeem / netwerkbeheer
Regio: Zelz ate
Sector: Chemie
- Algemene IT support en helpdesk zowel software als hardware
- Systeembeheer van Windows 7/XP, Windows 2003/2008, virtuele servers, ...
- Netwerkbeheer

Geen ervaring vereist !
Geen bachelor diploma vereist !
Deftig loon aangezien het in de Chemie is
Gegevens? PM me.
Meer weten? Vraag maar.

(ik heb even gezocht, maar niks gevonden of dit mag, indien niet, verwijder de thread, mijn excuses)

mo6

Legacy Member
en wat schuift dat?

- ben atm support engineer + 5j ervaring helpdesk/field voor firma met sites op +50 locaties verspreid over België.

Voor mijn C.V. stuur je mij best een mailtje -> pv

jawadde001

Legacy Member
Hoe kan je nu systeembeheerder zijn zonder kennis of ervaring?

erazerbe

Legacy Member
jawadde001 zei:
Hoe kan je nu systeembeheerder zijn zonder kennis of ervaring?

Zonder kennis én zonder ervaring gaat moeilijk gaan.
Met kennis en zonder ervaring wel.
Een A1 met weinig werkervaring of een A2 met wat ervaring of de combinatie. Er zijn toch genoeg mensen zonder bachelor diploma (zelf heb ik er wel een) die wel wat van pc techniek kennen? Wat je niet weet, dat word je wel geleerd. Al kunnen we van een ezel geen paard maken bij wijze van spreken.

Verloning bespreek je zelf met de personeelsdirecteur. De kans op een firmawagen is 0%. Je hoeft dan ook geen verplaatsingen te doen voor je werk en een top IT-profiel dat een auto eist zoekt men niet.

Proto

Legacy Member
Tussen support en systeembeheer/netwerkbeheer zit best nog wel een grote kloof hoor :unsure:

erazerbe

Legacy Member
Ja. Maar aangezien er maar 2ITers zijn kan dat ook 2/3e zijn. Hangt er allemaal een beetje van af! Maar 1e is vereist, de rest optie. Het is ook geen helpdesk a la belgacom. Aangezien vrijwel iedereen met andere applicaties werkt zijn de problemen van allerlei aard. Prettige job, weinig stress, veel te leren, veel te doen.

Hiapoe

Legacy Member
Ik schat tussen de 2100 en 2300 bruto, aangezien het in de chemie is.
Niet in de chemie: tsn de 1800 en 2000.

+ enkele extra voordelen (eindejaarspremie, vakantiegeld, extra verlofdagen, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering,...)
Maar blijkbaar geen firmawagen. Dat zal veel gediplomeerde IT-ers weghouden.

Maar wel mooie job om te starten voor een niet IT-gediplomeerde die toch door IT gepassioneerd is.

Maar niks voor mij... Lang geleden dat ik nog iets technisch gedaan heb eigenlijk...

sneax

Legacy Member
volgens mij goeie job voor niet gediplomeerden om toch in de stroom te geraken

had dit 1 jaar geleden geweest ik had mijn cv gestuurd

jawadde001

Legacy Member
sneax zei:
volgens mij goeie job voor niet gediplomeerden om toch in de stroom te geraken

had dit 1 jaar geleden geweest ik had mijn cv gestuurd

Van Aalst naar Zelzate?

Dat is elke dag meer dan 100km met de eigen wagen. Aan de huidige brandstofprijzen zou ik me dat niet in het hoofd halen. :)

sneax

Legacy Member
daar had ik absoluut niet over nagedacht ... voor mensen in de buurt van zelzate dan ;) of verder weg, u best doen en zagen voor nen auto, das nog tbeste denk ik
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan