softguitar
Legacy Member
Ik werk sinds 14 november als interim (bediende). Nu vraag ik me af of ik recht heb op jeugdvakantie volgend jaar, aangezien ik al intussen een maand gewerkt heb en dit jaar mijn studies heb stopgezet. Ik ben ook jonger dan 25.
Hoe zit het dan met mijn vakantiegeld? Ik krijg elke week vakantiegeld samen met mijn loon gestort op mijn rekening.
Hoe zit het dan met mijn vakantiegeld? Ik krijg elke week vakantiegeld samen met mijn loon gestort op mijn rekening.


