V()Dk@ LaZeR
Legacy Member
Hey,
Heb een nieuwe job aangenomen maar deze is totaal niet wat ik verwachtte en ik had nu net 3 weken verlof heb deze dan ook gebruikt voor ander werk te zoeken. Maar helaas nog niets goed gevonden.
Ik moet er maandag terug beginnen en dit steekt me echt tegen.. vooral de lichamelijke last.
Is er een mogelijkheid het contract te verbreken en toch uitkering te krijgen?
Alvast bedankt.
Heb een nieuwe job aangenomen maar deze is totaal niet wat ik verwachtte en ik had nu net 3 weken verlof heb deze dan ook gebruikt voor ander werk te zoeken. Maar helaas nog niets goed gevonden.
Ik moet er maandag terug beginnen en dit steekt me echt tegen.. vooral de lichamelijke last.
Is er een mogelijkheid het contract te verbreken en toch uitkering te krijgen?
Alvast bedankt.


. 