tarantula
Legacy Member
Hallo iedereen,
dit klinkt misschien raar, maar ik twijfel tussen de bachelor informatica en tew (optie hir) voor volgend jaar, en ik raak er echt niet uit. Normaal gezien kan ik de beide richtingen aan, maar het probleem is dat ik niet goed weet wat ik exact moet verwachten van de economie en het programmeren enzo. Ik heb voor beide richtingen een soort interesse, maar toch weet ik er bijna niets over. Kan er mij iemand vertellen wat er concreet aangeleerd wordt? En hoe ik al eens kan kijken of het mij ligt? (kleine cursus of inleiding mss) En aub niet de standaarduitleg zoals op de site van de kul of gent, daar ben ik echt niets mee.
Alvast bedankt
dit klinkt misschien raar, maar ik twijfel tussen de bachelor informatica en tew (optie hir) voor volgend jaar, en ik raak er echt niet uit. Normaal gezien kan ik de beide richtingen aan, maar het probleem is dat ik niet goed weet wat ik exact moet verwachten van de economie en het programmeren enzo. Ik heb voor beide richtingen een soort interesse, maar toch weet ik er bijna niets over. Kan er mij iemand vertellen wat er concreet aangeleerd wordt? En hoe ik al eens kan kijken of het mij ligt? (kleine cursus of inleiding mss) En aub niet de standaarduitleg zoals op de site van de kul of gent, daar ben ik echt niets mee.
Alvast bedankt

. Als informaticus heb je exact dezelfde wiskunde als in hir, alleen heb je meer wiskundige vakken dan hirs (kansrekenen e.d.)
