mathisse
Legacy Member
Beste,
Ik zit in het 6e middelbaar dus de studiekeuze komt eraan. IK ben graag met pc bezig , maar ik kan nog niet programmeren ofzo.
Ik zit in de wetenschappen wiskunde 6u en haal nu niet echt wow punten : 60-70% haal ik.
Ik zou graag informatica doen maar ik weet niet of ik het aankan , ik zou ook graag universiteit doen , ook al weet ik niet of ik dat aankan ... ,
==> industriele ingenieur : informatica aan unief
==> toegepaste informatica: hoge school
Ik heb eigenlijk geen idee, wat houdt industrieel ingenieur in , is dit altijd unief of hoge school ook ?
Kan iemand me nog wat meer info geven ...
alvast bedankt!
Ik zit in het 6e middelbaar dus de studiekeuze komt eraan. IK ben graag met pc bezig , maar ik kan nog niet programmeren ofzo.
Ik zit in de wetenschappen wiskunde 6u en haal nu niet echt wow punten : 60-70% haal ik.
Ik zou graag informatica doen maar ik weet niet of ik het aankan , ik zou ook graag universiteit doen , ook al weet ik niet of ik dat aankan ... ,
==> industriele ingenieur : informatica aan unief
==> toegepaste informatica: hoge school
Ik heb eigenlijk geen idee, wat houdt industrieel ingenieur in , is dit altijd unief of hoge school ook ?
Kan iemand me nog wat meer info geven ...
alvast bedankt!

Maar ik lees hier juist een mooi topic over uitstelgedrag en ben van plan een soort routine uit te voeren. Elke avond een uurtje je lessen bekijken zal hopelijk al veel helpen.
