Guest 7
Legacy Member
Hallo allemaal,,
Ik ben door enig zoekwerk op deze forum terechtgekomen. En hoewel dit onderwerp min of meer aan bod is gekomen heb ik nog niet echt een antwoord op mijn vraag gekregen.
Ik zit momenteel in mijn laatste jaar Latijn-Wiskunde en zit zo'n beetje vast; ik weet immers niet wat ik volgend jaar ga volgen... Ik wil sowieso iets met technologie en wetenschap doen en later hopelijk een hoge functie hebben in deze sector.
Dus de 2 richtingen waar ik tussen twijfel zijn: industrieel ingenieur elektronica-ict (Artesis) of master informatica (UA). Ik weet niet de welke te kiezen, lijkt me allebei zeer boeiend. Maar bij het lezen van een paar threads heb ik het gevoel gekregen dat ind ing misschien een beetje te gemakkelijk voor me zal zijn,, miss zit ik wel fout daarom ook deze thread.
Wat achtergrond info die jullie misschien zal helpen: ik volg dus latijn-wiskunde en krijg 7 uurtjes wiskunde. Ik heb totaal geen moeite met de lessen. Ik begrijp heel snel wat de leerkracht zegt. maar het probleem is dat ik die bewijzen en dergelijke niet graag studeer
. Maar ik haal wel steeds goede punten voor wiskunde als ik ervoor ga (vooral tijdens de examens dan
)
Hopelijk hebben jullie enig advies voor de verloren vogel

Ik ben door enig zoekwerk op deze forum terechtgekomen. En hoewel dit onderwerp min of meer aan bod is gekomen heb ik nog niet echt een antwoord op mijn vraag gekregen.

Ik zit momenteel in mijn laatste jaar Latijn-Wiskunde en zit zo'n beetje vast; ik weet immers niet wat ik volgend jaar ga volgen... Ik wil sowieso iets met technologie en wetenschap doen en later hopelijk een hoge functie hebben in deze sector.
Dus de 2 richtingen waar ik tussen twijfel zijn: industrieel ingenieur elektronica-ict (Artesis) of master informatica (UA). Ik weet niet de welke te kiezen, lijkt me allebei zeer boeiend. Maar bij het lezen van een paar threads heb ik het gevoel gekregen dat ind ing misschien een beetje te gemakkelijk voor me zal zijn,, miss zit ik wel fout daarom ook deze thread.
Wat achtergrond info die jullie misschien zal helpen: ik volg dus latijn-wiskunde en krijg 7 uurtjes wiskunde. Ik heb totaal geen moeite met de lessen. Ik begrijp heel snel wat de leerkracht zegt. maar het probleem is dat ik die bewijzen en dergelijke niet graag studeer
. Maar ik haal wel steeds goede punten voor wiskunde als ik ervoor ga (vooral tijdens de examens dan
)Hopelijk hebben jullie enig advies voor de verloren vogel


