Zoals de meesten mensen hier al schrijven zal je snel genoeg mensen leren kennen eenmaal je daar bent. Ik heb vorig jaar mijn testen moeten doen. Ik ging voor de landmacht: Infanterie bij bevrijding 5de linie (zandstroefers) in Leopoldsburg, maar ik kreeg te horen dat ik niet door was. Maar één ding raad ik je aan, focus je op de looptest. Dat is 15 min aan één stuk lopen, eerst start het traag, tegen het einde moet je beginnen te spurten. Looptest is 80% van je sportproeven. Medische controles zijn ook streng. Zorg dat je geen stoppen in je oren hebt of gaatjes in je tanden, want voor die dingen kunnen ze je laten buizen. En zeker geen drugs innemen, want als ze aan je urine zien dat je drugs hebt gebruikt, mag je al meteen terug naar huis gaan. Ga ook eens langs bij een kantoor van Defensie, voor een boekje, daar staat voldoende informatie in. Dan kan jij je ook al wat voorbereiden op de computer testen (deze zijn ook zeer belangrijk!).
Maar mensen leer je daar zeer snel kennen, iedereen die daar is wil namelijk het leger in

.
Maar ik wens je zeer veel succes toe!