Jeuntje
Legacy Member
Hey,
Ik volg nu al 2 jaar een lerarenopleiding LO/BR in Turnhout. Ik zit nog altijd in het eerste ( wel wat vrijstellingen..) omdat de richting mij totaal NIET boeit... Ik mocht ook niet overschakelen van mijn pa omdat ik eigenlijk gewoon een bachelor diploma wil.
Maar PC's , technologie, hardware , edg hebben me eigenlijk altijd al geboeid. ( vroeger toen ik oud speelgoed kreeg, direct kijken of er iets met een schermpje of een batterij inzat, oude elektronische apparaten uiteen vijzen en kijken wat erin zat,..)
Ik help ook graag mensen met hun PC ( software gerelateerd ).
middelbare voorgrond:
Technische sport
Dit is de lessentabel van de richting.
Enig idee of dit echt wel iets voor mij zou zijn? En is de wiskunde van een zeer moeilijk niveau? Want dat is niet altijd mijn beste vak geweest
Grz !
Ik volg nu al 2 jaar een lerarenopleiding LO/BR in Turnhout. Ik zit nog altijd in het eerste ( wel wat vrijstellingen..) omdat de richting mij totaal NIET boeit... Ik mocht ook niet overschakelen van mijn pa omdat ik eigenlijk gewoon een bachelor diploma wil.
Maar PC's , technologie, hardware , edg hebben me eigenlijk altijd al geboeid. ( vroeger toen ik oud speelgoed kreeg, direct kijken of er iets met een schermpje of een batterij inzat, oude elektronische apparaten uiteen vijzen en kijken wat erin zat,..)
Ik help ook graag mensen met hun PC ( software gerelateerd ).
middelbare voorgrond:
Technische sport
Dit is de lessentabel van de richting.
Enig idee of dit echt wel iets voor mij zou zijn? En is de wiskunde van een zeer moeilijk niveau? Want dat is niet altijd mijn beste vak geweest

Grz !
En laat niemand je zeggen wat je wel of niet gaat kunnen. Want als je ervoor gaat dan kom je er wel.
