quifster
Legacy Member
Hallo iedereen
Zoals het topic al laat blijken heb ik een gigantisch probleem met de franse taal. Nu ben ik naar een manier aan het zoeken die mij efficienter Frans doet begrijpen en dan denk ik meteen aan TV. Engels heb ik voor het grootste deel opgenomen door TV, films, ect....
Nu is mijn vraag aan jullie of iemand een leuke Franstalige serie kent met een Nederlandse ondertiteling?
Dankje
D.
Zoals het topic al laat blijken heb ik een gigantisch probleem met de franse taal. Nu ben ik naar een manier aan het zoeken die mij efficienter Frans doet begrijpen en dan denk ik meteen aan TV. Engels heb ik voor het grootste deel opgenomen door TV, films, ect....
Nu is mijn vraag aan jullie of iemand een leuke Franstalige serie kent met een Nederlandse ondertiteling?
Dankje
D.

maar die fransen dubben toch veel series dus ik denk dat je de meeste series gewoon in het frans kan bekijken. Waarschijnlijk wel zonder ondertitels dan maarja volgens mij is dit enkel in het begin wat moeilijker maar zal het op termijn beter zijn geen ondertitels te gebruiken =D
