Papam
Legacy Member
Dag iedereen,
ik vraag me af hoeveel keer je eigenlijk mag falen voor een bepaald vak. Ik studeer Handelswetenschappen aan de HoGent en heb een paar herexamens. Nu ik probeer er voor alles door te zijn maar stel nu dat ik er niet door ben voor pak eens Wiskunde, dan neem ik dat vak mee naar volgend jaar.
Wat gebeurt er als ik dan weer buis?
Kortom hoeveel keer mag je dus eigenlijk er niet door zijn voor een vak?
ik vraag me af hoeveel keer je eigenlijk mag falen voor een bepaald vak. Ik studeer Handelswetenschappen aan de HoGent en heb een paar herexamens. Nu ik probeer er voor alles door te zijn maar stel nu dat ik er niet door ben voor pak eens Wiskunde, dan neem ik dat vak mee naar volgend jaar.
Wat gebeurt er als ik dan weer buis?
Kortom hoeveel keer mag je dus eigenlijk er niet door zijn voor een vak?

