Squadra
Legacy Member
Ik ben afgestudeerd als industrieel ingenieur bouwkunde, maar ben nu op zoek naar een meer economische richting.
Ik twijfel tussen
TEW, bestaande uit een schakeljaar van 70 ptn en masterjaar van 60 ptn
of
MaNaBa in de bedrijfseconomie, 90 ptn (waar er waarschijnlijk wel een paar zouden van kunnen wegvallen, nog niet geïnformeerd).
Werken als pure ingenieur zie ik niet zitten, ik zou later toch wat meer het financiële in handen willen hebben. Eigenlijk zou ik het liefst vanal eens proberen in consulting.
Mijn vraag is nu, om te kunnen beginnen in een consulting bedrijf, is een TEW noodzakelijk, of moet die manaba ook volstaan?
Iemand ervaring?
Alvast bedankt.
Ik twijfel tussen
TEW, bestaande uit een schakeljaar van 70 ptn en masterjaar van 60 ptn
of
MaNaBa in de bedrijfseconomie, 90 ptn (waar er waarschijnlijk wel een paar zouden van kunnen wegvallen, nog niet geïnformeerd).
Werken als pure ingenieur zie ik niet zitten, ik zou later toch wat meer het financiële in handen willen hebben. Eigenlijk zou ik het liefst vanal eens proberen in consulting.
Mijn vraag is nu, om te kunnen beginnen in een consulting bedrijf, is een TEW noodzakelijk, of moet die manaba ook volstaan?
Iemand ervaring?
Alvast bedankt.