KjelleSanctorum
Legacy Member
Het is midden september en het ziet er niet zo goed uit.
Ik zou graag actief willen werken in de grafische sector ( grafisch ontwerper ofz) maar heb slechts een diploma communicatiemanagement op zak.
Had me ingeschreven op Syntra voor een jaartje grafisch ontwerper te volgen maar ben op de wachtlijst geplaatst. Helaas helemaal volzet voor dit jaar.
Nu zou ik graag wel mijn statuut van student willen behouden, ik heb mensen horen praten over creditcontracten. Weet zelf niet hoe of wat ik kan doen...
Ik zou graag actief willen werken in de grafische sector ( grafisch ontwerper ofz) maar heb slechts een diploma communicatiemanagement op zak.
Had me ingeschreven op Syntra voor een jaartje grafisch ontwerper te volgen maar ben op de wachtlijst geplaatst. Helaas helemaal volzet voor dit jaar.
Nu zou ik graag wel mijn statuut van student willen behouden, ik heb mensen horen praten over creditcontracten. Weet zelf niet hoe of wat ik kan doen...