Archief - Graag je medewerking: enquête over auto's en jongeren

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vexx1

Legacy Member
Dag iedereen,

naar aanleiding van mijn eindwerk doe ik een onderzoek naar jongeren en auto's. Ben je tussen 18 en 25 jaar? Neem dan deel aan deze enquête en maak kans op leuke gadgets en cinematickets! Deelnemen doe je via onderstaande link:

Survey | Qualtrics Survey Software

Je deelname zou me enorm vooruithelpen omdat ik nog een groot aantal ingevulde enquêtes nodig heb! Aarzel dus niet om de enquête verder te verspreiden onder je vrienden.

Dankjewel voor jouw tijd

Justine

switchblade

Legacy Member
Ingevuld

Het valt op dat het vooral een onderzoek is naar de mening van jongeren over kleine, zuinige stadswagentjes.

Misschien was het ook een goed idee om te vragen waarvoor de persoon z'n wagen gemiddeld gebruikt.
Bijvoorbeeld: enkel stadsverkeer, vooral snelweg, mix van stad & snelweg, vervoeren van (zware) dingen, regelmatig trekken van aanhangwagen, ...

Volgens mij zal iemand dat veel snelweg doet en vaak dingen vervoert (zoals ikzelf) zal een negatiever mening hebben over kleine stadswagentjes, kan een rol spelen in het verwerken van resultaten, denk ik?

vexx1

Legacy Member
Dankjewel voor de tip en het invullen van de vragenlijst
Je opmerking zal ik zeker opnemen in mijn eindwerk.

Alvast bedankt!

Cubbus

Legacy Member
Kzal er niet van verschieten indien meer dan 50% van uw vragen over Mini ging, best wel ééntonig. Begon het ook wel beu te worden dat elke vraag bijna over Mini ging en had ze dan ook bijna gewoon afgesloten... :/

Foxxer

Legacy Member
Schandalig dat Honda er bij de laatste vraag niet bij staat. :unsure:

Ingevuld

vexx1

Legacy Member
josilirios zei:

Bedankt voor je tijd, jullie antwoorden zijn echt belangrijk voor mijn masterproef. Er zijn heel wat gadgets van automerken en cinematickets te winnen, jullie hebben er dus ook voordeel bij!

Justine

sneax

Legacy Member
zo hatelijk dat er 'jongeren' staat en dat ik niet meer mag meedoen :( kben wel 27 maja bon, ik voel mij nog zo jong :( bijna dertig :( fucking kutthread

switchblade

Legacy Member
sneax zei:
zo hatelijk dat er 'jongeren' staat en dat ik niet meer mag meedoen :( kben wel 27 maja bon, ik voel mij nog zo jong :( bijna dertig :( fucking kutthread

Bij het lezen van uw post had ik het volgende beeld in gedachten: http://goo.gl/1XOyw
Kwestie van wat olie op het vuur te gieten :evil:

vexx1

Legacy Member
sneax zei:
zo hatelijk dat er 'jongeren' staat en dat ik niet meer mag meedoen :( kben wel 27 maja bon, ik voel mij nog zo jong :( bijna dertig :( fucking kutthread

Ik wil je geen emotionele breakdown geven hoor Sneax ;)

Superbedankt aan iedereen die de enquête al heeft ingevuld, mocht je dat nog niet gedaan hebben: zeker doen!

Justine

vexx1

Legacy Member
Ik ben nog maar 20 ingevulde enquêtes verwijderd van mijn einddoel! Dus ben je een 18- tot 25-jarige, vul dan snel de vragenlijst in op:

Survey | Qualtrics Survey Software

Wie de vragenlijst volledig invult maakt kans op een geschenkje of cinematickets. De 20ste mag zeker zijn van een cadeau.

Justine

beyl

Legacy Member
We thank you for your time spent taking this survey.
Your response has been recorded.


Oei, te laat :(

Muscleduck

Legacy Member
Ik heb ze ingevuld.

PS: Mini's zijn wijvenbakken, FIAT 500 ook, Abarth of niet.

vexx1

Legacy Member
Muscleduck zei:
Ik heb ze ingevuld.

PS: Mini's zijn wijvenbakken, FIAT 500 ook, Abarth of niet.

Al een ritje meegemaakt? Oordeel nooit vooraleer je zelf aan het stuur hebt gezeten. In elk geval: bedankt voor je medewerking :)

Justine
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan