Shadosy
Legacy Member
Hey,
Ik ben dit jaar afgestudeerd van het specialisatie jaar 7 BSO (Verwarming installaties).
Maar ik heb de foute richting gewoon gedaan, ik doe het dus niet graag.
Ik haalde te goede punten, heb soms van leerkrachten gehoord dat er *meer* in me zit dan alleen met handen werken. Maar nu is mijn vraag.
Kan ik wel een hoge school opleiding aan? Waarschijnlijk zeggen jullie nu van "ja, zolang je motivatie hebt en ervoor gaat" maar dit is nu het probleem, ik ben niet zo zelfzeker van me eigen ook omwille mijn beperkte leerstof.
Ik heb beperkte leerstof gekregen in BSO, zoals;
Wiskunde nja... dat begon het jaar met de regel van 3 en we eindigde met de driehoeksmeeting van een rechtvormige driehoek (om jullie een idee te geven wat ik van wiskunde kreeg)
Engels was vrij basic net zoals frans.
En de rest waren theorie vakken enz.
Heb al zitten denken van zou ik niet gewoon werken? of gewoon werken met een avondschool. Of syntra dagopleiding, maar daar is het probleem dat er geen opleiding is die me iets of wat aanspreekt.
Maar ik zal enkele opleidingen neerzetten en graag jullie mening als dit wel haalbaar is. (opleidingen vanuit de KHLim)
Accountancy - fiscaliteit
Financie- en verzekeringswezen
Bedrijfsvertaler en -Tolk
en eventueel Lerarenopleiding - Lager of Secundair
Dus als jullie graag je mening of raad wil geven dat apprecieer ik, want ik heb totaal niet veel tijd meer.
Ik ben dit jaar afgestudeerd van het specialisatie jaar 7 BSO (Verwarming installaties).
Maar ik heb de foute richting gewoon gedaan, ik doe het dus niet graag.
Ik haalde te goede punten, heb soms van leerkrachten gehoord dat er *meer* in me zit dan alleen met handen werken. Maar nu is mijn vraag.
Kan ik wel een hoge school opleiding aan? Waarschijnlijk zeggen jullie nu van "ja, zolang je motivatie hebt en ervoor gaat" maar dit is nu het probleem, ik ben niet zo zelfzeker van me eigen ook omwille mijn beperkte leerstof.
Ik heb beperkte leerstof gekregen in BSO, zoals;
Wiskunde nja... dat begon het jaar met de regel van 3 en we eindigde met de driehoeksmeeting van een rechtvormige driehoek (om jullie een idee te geven wat ik van wiskunde kreeg)
Engels was vrij basic net zoals frans.
En de rest waren theorie vakken enz.
Heb al zitten denken van zou ik niet gewoon werken? of gewoon werken met een avondschool. Of syntra dagopleiding, maar daar is het probleem dat er geen opleiding is die me iets of wat aanspreekt.
Maar ik zal enkele opleidingen neerzetten en graag jullie mening als dit wel haalbaar is. (opleidingen vanuit de KHLim)
Accountancy - fiscaliteit
Financie- en verzekeringswezen
Bedrijfsvertaler en -Tolk
en eventueel Lerarenopleiding - Lager of Secundair
Dus als jullie graag je mening of raad wil geven dat apprecieer ik, want ik heb totaal niet veel tijd meer.
