Nely
Legacy Member
Hallo,
ik wou eens vragen hoe de lessen worden gegeven bij een gespreide jaar?
Aangezien ik mij afvraag : in 1 jaar worden 2 semesters gegeven en in een gespreide normaal 1, maar hoe wordt dit gedaan in een gespreide aangezien et maar een deel van de leerstof is?
Of worden de lessen anders opgestelt en word het 'uitgetrokken' tot in juni?
Want vind dit wel raar
En met de studiepunten blijft dit het zelfde enkel de helft, klopt?
ik wou eens vragen hoe de lessen worden gegeven bij een gespreide jaar?
Aangezien ik mij afvraag : in 1 jaar worden 2 semesters gegeven en in een gespreide normaal 1, maar hoe wordt dit gedaan in een gespreide aangezien et maar een deel van de leerstof is?
Of worden de lessen anders opgestelt en word het 'uitgetrokken' tot in juni?
Want vind dit wel raar

En met de studiepunten blijft dit het zelfde enkel de helft, klopt?