Sansui
Legacy Member
Beste mensen
Als taak voor economie onderzoeken wij wat studenten - van alle leeftijden in het middelbaar - op de fiets naar het school kan zetten.
Zelf hadden we al wat concepten, maar we zijn zeer benieuwd naar wat jullie te bieden hebben !
Als je zo goed wilt zijn om ons te helpen, wil je dat doen via het topic of PM.
Alvast bedankt !
( We hebben ook zelf al een kleine enquête gemaakt, maar deze is enkel relevant tot leerlingen van onze omgeving.
Link : Fietsvergoeding Survey )
Groetjes
Sander, Mark, Victor en Sven
Als taak voor economie onderzoeken wij wat studenten - van alle leeftijden in het middelbaar - op de fiets naar het school kan zetten.
Zelf hadden we al wat concepten, maar we zijn zeer benieuwd naar wat jullie te bieden hebben !
Als je zo goed wilt zijn om ons te helpen, wil je dat doen via het topic of PM.
Alvast bedankt !
( We hebben ook zelf al een kleine enquête gemaakt, maar deze is enkel relevant tot leerlingen van onze omgeving.
Link : Fietsvergoeding Survey )
Groetjes
Sander, Mark, Victor en Sven